Vipera

1. Data: 2003-03-12 08:51:34

Temat: Vipera
Od: "Anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko: czy używałyście kosmetyków firmy Vipera? Co o nich sądzicie?
Pozdrowienia Anpaho

1. Data: 2003-03-12 09:13:40

Temat: Re: Vipera
Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anpaho" napisał

> Mam pytanko: czy używałyście kosmetyków firmy Vipera? Co o nich sądzicie?

Super pomadka, tłusta i dobrze kryje.

Renya

1. Data: 2003-03-12 09:23:53

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy używałyście kosmetyków firmy Vipera? Co o nich sądzicie?

tak, mam puder w kremie z jedwabiem - totalna klapa. Nie rozsmarowuje sie
jak trzeba i w ogole zle kryje. Jedyny plus toladny zapach. Ale niepolecam

1. Data: 2003-03-12 09:32:16

Temat: Odp: Vipera
Od: ":::Inna Xena::::" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anpaho <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4msgv$5mn$...@a...news.tpi.pl...

> Mam pytanko: czy używałyście kosmetyków firmy Vipera? Co o nich sądzicie?

Używałam cieni w kremie i błyszczyków w tubkach - oba produkty godne
polecenia, zwłaszcza wziąwszy pod uwagę niewygórowaną cenę.

Pozdr.

1. Data: 2003-03-12 09:56:39

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anpaho" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanko: czy używałyście kosmetyków firmy Vipera? Co o nich sądzicie?
> Pozdrowienia Anpaho

Uzywalam korektora, ktory na wpol byl zielony, a na wpol mial naturalny
kolor.
Cena niewysoka, wiec w sumie mozna kupic, ale troche sie ciezko
rozprowadzal.
Juz wole Dermiki.

1. Data: 2003-03-12 10:01:35

Od: "niniel" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, zgadzam sie z ponizsza wypowiedzia, zeczywiscie sa niezle
ponadto, jest to jedna z niewielu polskich firm ktora posiada wszystkie
stosowne atesty a kosmetyki nie maja wygorowanych cen

pozdrowki

1. Data: 2003-03-12 10:03:46

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> Mam pytanko: czy używałyście kosmetyków firmy Vipera? Co o nich sądzicie?
> Pozdrowienia Anpaho

Ja mam fluid matujaco nawilzajacy i jestem z niego bardzo zadowolona.
Jest to jeden z lepszych jakie mialam. I calkiem niedrogi.
A i blyszczyki ma fajne.

Bastet_Milo

1. Data: 2003-03-12 12:28:16

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trawa" <t...@p...onet.pl> napisał
> [...]
> >
> Ja mam fluid matujaco nawilzajacy i jestem z niego bardzo zadowolona.
> Jest to jeden z lepszych jakie mialam. I calkiem niedrogi.

Tez mialam kiedys fluid, rzeczywiscie fajny byl. Teraz kupilam za jasny i
lezy w szufladzie :P

1. Data: 2003-03-12 15:07:13

Od: mips <mips@.skrzynka.getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anpaho wrote:

> Mam pytanko: czy używałyście kosmetyków firmy Vipera? Co o nich
> sądzicie?

Używałam kiedyś pudru transparentnego w kamieniu. Był całkiem niezły,
ale jakoś szybko się skończył :)

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-03-12 15:14:44

Od: "Joanna Lamberska" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anpaho" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanko: czy używałyście kosmetyków firmy Vipera? Co o nich sądzicie?
> Pozdrowienia Anpaho

Kiedyś używałam. Cenowo - w porządku. Jakościowo - dla mnie kiepsko,
niestety.

Ależ dziewczyny ,długo jesteście aktywne na grupie!!
Polecam szampon! :-)
Nivea/Bambino/itp
Testery-czy to prawda?
depilacja włosków nad wargą