Wiosna !

1. Data: 2000-02-07 15:13:44

Temat: Wiosna !
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pragnę poinformować miłych plrecogrodników, że u nas - w Szczecinie kwitną
już śnieżyczki, pierwiosnki i ciemierniki! Wykiełkowały już tulipany i
krokusy! Teraz to już może być tylko lepiej.
Pozdrowienia.
Majka

1. Data: 2000-02-08 05:30:50

Temat: Odp: Wiosna !
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

podobnie w Gdańsku. U mnie zakwitły bratki, a staw jest całkowicie wolny od
lodu.
--
Sławomir Jan Marusiński
UIN 14539957

1. Data: 2000-02-08 09:01:59

Temat: Re: Wiosna !
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:
> Pragnę poinformować miłych plrecogrodników, że u nas - w Szczecinie kwitną
> już śnieżyczki, pierwiosnki i ciemierniki! Wykiełkowały już tulipany i
> krokusy! Teraz to już może być tylko lepiej.

Obawiam sie, ze moze byc duzo gorzej. U nas (na Slasku) na pedach mozna
zaobserwowac juz nabrzmiale paki (np. na rozach). Jesli teraz przyjda
mrozy, a zapewne tak bedzie bo to dopiero poczatek lutego, to straty
spowodowane przez mroz moga byc znaczne.
Z obawa czekam na _prawdziwa_ wiosne, dlatego rozgladnalem sie juz za
materialem do okrycia roslin, ktorych okrywac na zime w zasadzie nie
mialem zamiaru - okryje _wszystkie_ mlode roslinki jak tylko zapowiedza
w telewizji mrozy. Na ile to pomorze? - nie wiem, ale sumienie bede miec
czyste.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba

1. Data: 2000-02-08 10:41:34

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka napisał(a):

> [...]
> już śnieżyczki, pierwiosnki i ciemierniki! Wykiełkowały już tulipany i
> krokusy! Teraz to już może być tylko lepiej.

Nie cierpię zimy, ale tego gwałtownego ocieplenia normalnie się boję!
Drzewa majš nabrzmiałe pški, irysy - kilkucentymetrowe zielone odrosty, trawa
zielenieje... Odpukać, przyjdzie trochę mrozu i po zabawie!
Uprawiam kilka gatunków winorośli będšcych mieszańcami z udziałem winorośli
amurskiej (Vitis amurensis), a jak każde dziecko wie takie roślinki majš ten
fatalny obyczaj, że tylko trochę ciepełka i już rozpoczynajš niezwykle
dynamicznš wegetację. A potem niestety przychodzi trochę mrozu i .....
nieszczęście gotowe.
Dlatego boję się tego lutowego ocieplenia.
Z trwogš pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2000-02-08 13:33:22

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy radzicie przykryc czyms kielkujace rosliny cebulowe????? boje sie,
ze zmarzna kiedy przyjdzie mroz. boje sie rowniez, ze pod przykryciem
sie rozhartuja. Co robic???
Dorota

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-09 09:40:53

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas na wschodzie tez bardzo wiosennie, ale z ziemi jeszcze nic specjalnie
nie wylazi. U mnie w dalszym ciagu kwitna wrzosce.
Teraz przewrotna odpowiedz, propozycja w sprawie okrywania roslin: hodowac w
przewazajacej czesci takie ktore nie wymagaja okrywania. Ja staram sie nie
okrywac roslin i dobierac je tak, by byly w stanie same przetrwac
klimatyczne niespodzianki. Nawet magnolia i wrzosy jakos sie trzymaja.
pik

1. Data: 2000-02-11 07:22:40

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pragnę poinformować miłych plrecogrodników, że u nas - w Szczecinie kwitną
> już śnieżyczki, pierwiosnki i ciemierniki

Ciemierniki u Radzimierskiego
mozna obejrzeć na http://ogrod.to.jest.to/aktualia.htm
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-13 12:30:32

Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciemierniki u Radzimierskiego
> mozna obejrzeć na http://ogrod.to.jest.to/aktualia.htm

U mnie na działce ciemierniki kwitną i rozjaśniały ponure dni bez przerwy co
najmniej od listopada. Ktoś może wie jak je rozmnażać?

Z Krakowa o niebieskim niebie i z wiosennym (choć zimowym) słońcem pogodne
uśmiechy przesyła
Staszek

1. Data: 2000-02-14 08:24:33

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Mozna rozmnazac przez wysiew nasion w zimnym inspekcie , ale odmiany nie
powtarzaja cech z nasion.Ja dziele je zaraz po kwitnieniu
czyli wiosna.(wyjatek stanowi H.korsykanski nie znosi podzialu)
Pozdrawiam,Boguslaw.

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-14 12:56:55

Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
> [...]
> powtarzaja cech z nasion.Ja dziele je zaraz po kwitnieniu
> czyli wiosna.(wyjatek stanowi H.korsykanski nie znosi podzialu)

Zupełnie dodatkowa uwaga, ciemierniki nie przepadają ani za dzieleniem ani
za przesadzaniem. Jest to mój niezawodny kwiatek do wieńców na 1.XI. - a
teraz kwitną powtórnie. Niestety tylko białe i cuchnący.

Pozdrawiam, Basia.

plac zabaw???
pomoc - drzewko (nie)szczęścia
wiosna???