Wiosna??

11. Data: 2003-03-24 09:18:07

Temat: Re: Wiosna??
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak przy
> okazji, kto zgadnie ile nasion kobey bylo w torebce ???

Widze, ze licytacja trwa :-)))
Niesmialo zauwaze, ze .... dostaliscie naprawde duzo tych nasion :-)))
Moze to zalezy od firmy ?

Asia

12. Data: 2003-03-24 16:59:04

Od: "Anna" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Z punktu widzenia mojej torebki, czy raczej jej zawartosci, to rozrzutnosc
> straszna :-D
>
> Asia
>
> ja w torebce miałam 3 szt - niestety
ania

13. Data: 2003-03-24 17:02:36

Od: "Agnieszka T" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyznaje - stefanotisowi nie zapewnialam blogiego zimowego odpoczynku (brak
warunkow w mieszkaniu). Dziekuje za wskazanie powodu dlaczego nie kwitnie.
Juz teraz zaczyna wypuszczac mlode pedy i raczej na pewno pojawia sie na
nich tylko liscie :-)
Pozdrawiam, Agnieszka

14. Data: 2003-03-24 17:02:59

Od: "Agnieszka T" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej Agnieszka !
> W koncu sie tu odezwalas :-)))
Ano wreszcie :-) Czytam sobie co jakis czas korzystam z roznych porad i nie
smiem zabierac glosu wsrod takich ekspertow od ogrodow.

> Ty sie ciesz, ze masz kwitnece krokusy ! Moje siedza w ziemi i czekaja
caly
> czas na wiosne :-)
Pewnie ze sie ciesze, dzisiaj nawet pokazaly sie kwiaty krokusow i od
wschodniej strony :-) Zaraz jak tylko wrocilam z pracy, a bylo to ok.
poludnia, zrobilam porzadek na 2 grzadkach przed domem. Bylo tak cieplo, ze
pracowalam w samym tylko swetrze. Szkoda, ze jutro nie bede mogla dokonczyc
:-(

> Bylam w sobote na dzialce i .... zima !!! /...../
W Twoich stronach i zima nizsze temperatury i pozniej Was zima opuszcza. Na
takie dni jak dzis czekam juz od dawna i mam nadzieje ze sie wlasnie
doczekalam :-)

> Po drodze na dzialke, podjechalam bowiem do sklepu ogrodniczego. Rosliny
> oczywiscie powedrowaly do garazu i dosc dlugo tam chyba posiedza...
> Za to na parapecie zagoscily doniczki z bulwami begonii i ... kobea i
> bieluniem. Tak, z uporem maniaka i nadzieja na ten sezon :-) A tak przy
> okazji, kto zgadnie ile nasion kobey bylo w torebce ???
Ktoregos roku jak kobea tak marnie rosla uprzedzilam sie do niej i do tej
pory nie dalam jej szans na poprawienie tego marnego wyniku sprzed kilku
lat. Posialam werbene i juz wzeszla :-) Ciesze sie tez pelargoniami....
ciekawe kiedy bedzie mozna je wyniesc na balkon?? Jeszcze chyba mnostwo
czasu musi uplynac.

Aga

15. Data: 2003-03-24 17:34:27

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg napisał(a) w wiadomości: ...
>U mnie w obu torebkach było po 6 szt. Rozrzutno?ć???

U mnie tez 6 - ucieszylem sie gdy rozpakowalem azarine :)

Pozdrawiam,
Bpjea

16. Data: 2003-03-25 08:39:55

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To tak, jak ja Aniu... :-(
Posialas juz ?

Pozdrawiam
Asia

17. Data: 2003-03-25 14:57:39

Temat: Odp: Wiosna??
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JotHa <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5p4mt$t08$...@n...onet.pl...

> To tak, jak ja Aniu... :-(

No to moje 4 były najbliżej :-))) Nagroda będzie???
Pozdrawiam :-)
Janusz

18. Data: 2003-03-25 16:25:45

Od: "Anna" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tak, jak ja Aniu... :-(
> Posialas juz ?
>
> Pozdrawiam
> Asia

Tak, wysadziłam je do takich kartonowych doniczek i.......czekam. :-)) Sa w
nich tydzień.

ania

19. Data: 2003-03-25 20:21:54

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to moje 4 były najbliżej :-))) Nagroda będzie???
:-)))
A o bys sobe zyczyl ???

Pozdrawiam
Asia