Odp: Wiosna idzie...czas na odchudzanie

1. Data: 2003-02-25 18:57:22

Temat: Odp: Wiosna idzie...czas na odchudzanie
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3fjm3$b1j$...@n...news.tpi.pl...

> Charakter diety: dieta zaopatruje organizm w zwiekszona ilosc
> aminokwasow aby zmusic go do wytracenia wody i szybkiego spalania
tluszczu.

Szkodliwe! Utrata plynow to chudniecie pozorne! Szybkie spalanie tluszczu
przestawia metabolizm na skutek czego mamy tzw. efekt jojo

> Zalety: cierpi sie tylko kilka dni, to dieta przy ktorej chudniesz
> najszybciej.

To tez wada: szybkie chudniecie to fatalna rzecz, skora traci elastycznosc i
nie nadaza. Efekt: postarzenie sie na twarzy o kilka lat.

> Wady: wymaga zdrowego zoladka. Potrawy sa bez tluszczu i nie najlepiej
> smakuja

A wiec won z taka dieta! ;o))

> Ryzyko medyczne: codzienne jedzenie jajek podnosi poziom cholesterolu
we
> krwi. bialko zwieksza ilosc kwasu moczowego we krwi.Moze to spowodowac
> problemy reumatyczne. Zbyt male zaopatrywanie organizmu w wit.B(wazna dla
> skory, wlosow, paznokci i systemu nerwowego)

Czy ktos zdrowy na umysle po przeczytaniu tego ma jeszcze ochote?! ;o)

> Czas stosowania: idealna na 1 tydzien, max 2 tygodnie.

A po miesiacu nadrabiamy cale "schudniecie" plus dwa-trzy kilo. I
specjalisci z Minnessoty maja klientow na okraglo...;o)

<ciach>

> Jola L-L

Jolu, niech Cie Bozia broni przed takimi dietami! Duzo zdrowsze i
skuteczniejsze jest chudniecie powolne, ok. dwa kg na miesiac. Wiem, ze
kobitki sa niecierpliwe i dopiero w marcu chca nagle w tydzien zrzucic pol
ciala, nie myslac o skutkach. Lepiej ograniczyc tluszcze, zrezygnowac ze
slodyczy i troche sie poruszac (np. zapisac sie na kurs salsy ze swoim
ukochanym), i cieszyc sie wyhodowanymi wlasnymi paznokciami i blyszczacymi
wlosami, zamiast potem wydawac kase na tipsy i odzywki..;o)

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-02-25 23:02:21

Temat: Re: Wiosna idzie...czas na odchudzanie
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ukochanym), i cieszyc sie wyhodowanymi wlasnymi paznokciami i blyszczacymi
> wlosami, zamiast potem wydawac kase na tipsy i odzywki..;o)

mnie juz 3 kilo wysmukli i tak kombinuje ze 3-4 dni ...ech rozmarzylam sie
niepoprawnie:)
Lubie czekolade, jestem miesozerna, makarony, ryz i ziemniaki tez,wlasciwie
nic mi nie szkodzi, wiec moze tak zacisnac zeby ze 4 dni ?
Na rowerze latem potrafie jeszcze przejechac 20 kilometrow z tego 6 pod
gorke na ledwo zyjacej pikawce:))ale potem ciagly zjazd Dolina Radosci w
Gorkach Oliwskich (to w Gdansku tak pieknie jest). Tyle ze pod koniec zimy
zazipuje sie na 3 pietrze a jak podbiegne kawalek, to mi tylko jezyk migowy
pozostaje ...
A salsa w planach i to juz niedlugo:))

pozdrawiam wiosennie Jola L-L

1. Data: 2003-02-26 18:44:27

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3gsha$dc8$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
zimy
> zazipuje sie na 3 pietrze a jak podbiegne kawalek, to mi tylko jezyk

Ach, znam ja te ptoblemy z kondycja! Generalnie nie naleze do sportowcow,
ale odkad zapisalismy sie z mezem do klubu tanca, powolutku systematycznie
mi wydolnosc rosnie. Na imprezie w sobote skakalam jak koza przez kilka
godzin az sie inni gapili ;o). Marze o kursie salsy ale zajecia maja tylko
w tygodniu i ani rusz nie wcisne. A co do diety, to wiem po sobie za jak
kobita widzi siebie o pare kilo za duza to zadne argumenty nie
przekonaja..;o) Mnie rodzina ciagle puka sie w czolo dlaczego ja chce
zrzucic dwa kilo, ale ja swoje wiem i juz. Tylko przekonalam sie ze im
szybsze chudniecie tym szybszy powrot do starego (z nawiazka), nawet jak po
diecie zywisz sie racjonalnie, to juz taka wlasciwosc organizmu: jak mu
zafundujasz szybkie spalanie to potem nadrabia straty spowalniajac
metabolizm. W kazdym razie powodzenia w tworzeniu letniego image'u, mysle o
tym samym ;o)

Agata

Re: (Off Topic) Re: co to jest?
temperatura w prodizu