Witam

1. Data: 2001-12-10 19:17:50

Temat: Witam
Od: "hopkins" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem nowy na tej grupie ale interesuje sie psychologia juz od jakiegos
czasu.
Teraz postanowilem popracowac nad soba.
Witam wszystkich i pozdrawiam.

1. Data: 2001-12-10 19:41:00

Temat: Odp: Witam
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach ciach]
> Teraz postanowilem popracowac nad soba.
> Witam wszystkich i pozdrawiam.

tu chcesz pracowac? ;P ee przezciez dzis wolna sobote jest...;P
Pozdr.:)
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2001-12-11 07:36:07

Temat: Re: Witam
Od: "STOKROTKA" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jestem nowy na tej grupie ale interesuje sie psychologia juz od
jakiegos
>czasu.
>Teraz postanowilem popracowac nad soba.
>Witam wszystkich i pozdrawiam.

witamy witamy:))))

1. Data: 2001-12-11 16:06:25

Od: m...@i...pl (Aga :) szukaj wiadomości tego autora

Witam, witam i o zdrowie pytam...:)

1. Data: 2001-12-11 23:13:46

Od: "Bracken" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz postanowilem popracowac nad soba.

Witaj.
Jak jesteś normalny i szczęśliwy, to możesz tu popracować nad swoim
wnętrzem, zobaczysz jak to jest gdy jest ci odwrotnie.
A jak jestś małym nieszczęśliwym nerwicowcem, to też możesz tu nad sobą
popracować, pogłębi ci się.
;)))))))

--
Bracken
Vladimir Nabokov wrote:
...odrębność stanowi jedną z podstawowych reguł życia.
Człowiek egzystuje tylko wtedy, gdy jest odizolowany od otoczenia.
Musimy w niej tkwić, bo w przeciwnym razie czeka nas zguba.

Zapytanko?
hmhm
Relacja ojciec-corka (dlugie)
Warszawa/zdjecia