Zapytanko?

1. Data: 2001-12-10 16:39:57

Temat: Zapytanko?
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Mam pytanie, gdzie jest i co porabia administrator tejze listy skoro
wpuszcza na nia takie posty jak Panow Jamnika niegdys i WP obecnie?
Nie bardzo sie orientuje w zasadach funkcjonowania grup od strony
technicznej oprocz tego, ze sa moderowane, niemniej powinna istniec jakas
weryfikacja merytoryczna listow nieprzyzwoitych pomimo panujacej demokracji.
Jak widac wolnosc w takim pojeciu jak wyzej wymienionych Panow prowadzi do
moralnej degradacji.
Czy chcecie o tym porozmawiac, moi Drodzy Grupowicze.
Plonk nie rozwiazuje sytuacji.

Niezwykle smutny Homer, ktory chcialby miec dobry HUMOR. :-(((

1. Data: 2001-12-10 17:27:19

Temat: Re: Zapytanko?
Od: KOMINEK <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z adresu k...@p...onet.pl nadszedl post o zadziwiajacej tresci:
9v2ohd$ito$...@n...onet.pl:

> [...]
> technicznej oprocz tego, ze sa moderowane, niemniej powinna istniec
> jakas weryfikacja merytoryczna listow nieprzyzwoitych pomimo panujacej

Ta grupa nie jest moderowana, wiec to jaka jest - zalezy wylacznie od
ludzi na nia piszacych. I nie sadze, aby byla potrzeba moderowania
pl.sci.psychologia

Skoro czepiasz sie merytorycznej strony to pozwol, ze ja (idac za
wczorajszym postem nijakiego pimpa) przyczepie sie do estetycznej.
Wiekszosc twoich odpowiedzi na posty innych nie jest pisanych zgodnie z
netykieta.
Zmien to, jesli chcesz, aby na grupie bylo troche lepiej.

KOMINEK [ex-uowca uosi]
k...@p...org Gadu - 1209534
W socjalizmie nowa technika, a szczegolnie automatyzacja, to pozadany przyjaciel

1. Data: 2001-12-10 17:42:19

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wiekszosc twoich odpowiedzi na posty innych nie jest pisanych zgodnie z
> netykieta.
> Zmien to, jesli chcesz, aby na grupie bylo troche lepiej.

uuuu! tak z ciekawości zapytam, co zarzucasz Homerowi?
pepe

1. Data: 2001-12-10 17:43:59

Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Homer <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v2ohd$ito$...@n...onet.pl...
> Witam serdecznie.
> Mam pytanie, gdzie jest i co porabia administrator tejze listy skoro
> wpuszcza na nia takie posty jak Panow Jamnika niegdys i WP obecnie?

ja zadaje sobie inne pytanie.... jaki jest cel, jaka motywacja kieruje
takimi ludzmi? skad sie bierze takie - nieuzasadnione! - autorytatywne
podejscie do innych? jezeli chodzi o plonki - z zasady nie daje ich nikomu,
po prostu wole juz nie czytac wiadomosci sygnowanych pewnymi podpisami.

> [...]
> technicznej oprocz tego, ze sa moderowane, niemniej powinna istniec jakas
> weryfikacja merytoryczna listow nieprzyzwoitych pomimo panujacej

jestem przeciw, bo kazda ocena (dopuszczenie do 'druku') bedzie subiektywna,
a, jak to mowia, nalezy sluchac wszystkich. bo nawet glupiec ma do
opowiedzenia swoja historie. na takich panow jak WP jest inna, bardziej
bolesna metoda: ignorowanie.

> Jak widac wolnosc w takim pojeciu jak wyzej wymienionych Panow prowadzi do
> moralnej degradacji.

lub ogolnego wkurwienia, w zaleznosci od charakteru czytajacego :)

pozdrawiam

schari

> Niezwykle smutny Homer, ktory chcialby miec dobry HUMOR. :-(((

a co to jest dobry humor?

1. Data: 2001-12-10 17:50:52

Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktos wie, co sie stalo z P.Jamnikiem?
Cos go ostatnio nie widuje... Mam zle przeczucia :((

Aglaja

1. Data: 2001-12-10 19:18:17

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pepe pyta:

> uuuu! tak z ciekawości zapytam, co zarzucasz Homerowi?
> pepe

Byc moze to, ze odpowiada n a d przedmówca?

I od razu dodam, ze mnie to nie przeszkadza (ani u niego, ani u kogokolwiek
innego) - jest to dla mnie równie czytelne jak odpowiadanie pod cytatami.

Juz bardziej przeszkadza mi specyficzna (nielogiczna albo kierujaca sie
niezrozumiala dla mnie logika) interpunkcja, jaka zdarza sie niektórym stosowac.

Nie bede palcem wskazywal - wystarczy, ze prowokuja mnie do tego killerzy
moralni w rodzaju Dorrit czy (wczesniej) oslawionego cbneta.:-)

Saulo

1. Data: 2001-12-10 19:37:36

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> [...]
kogokolwiek
> innego) - jest to dla mnie równie czytelne jak odpowiadanie pod cytatami.

mam nadzieję że tylko to...ale to raczej grzeszek niż grzech...
i nijak nie może mieć wpływu na "jakość" grupy.
poczekam jeszcze na odpowiedź KOMINKA...
w międzyczasie pozdrawiam
pepe

1. Data: 2001-12-10 20:07:16

Od: KOMINEK <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z adresu p...@p...fm siakis_ktos wyslal wstrzasajacy post o tresci:
9v32pf$cs4$...@s...rmf.pl:

> mam nadzieję że tylko to...

Tak, tylko to.

> ale to raczej grzeszek niż grzech...
> i nijak nie może mieć wpływu na "jakość" grupy.

Uwazasz, ze pisanie niezgodnie z netykieta nie ma wplywy na "jakosc"
grupy?
KOMINEK [ex-uowca uosi]
k...@p...org Gadu - 1209534
Zycie jest jak umiejętne wyrwanie zeba. Caly czas myslisz, ze to najwazniejsze
dopiero przyjdzie, gdy nagle spostrzezesz, ze juz po wszystkim

1. Data: 2001-12-10 20:16:38

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> Uwazasz, ze pisanie niezgodnie z netykieta nie ma wplywy na "jakosc"
> grupy?

Czepianie się szczegółów. Wpuśćmy na luz.

--
Dziadek Vesemir
"Nawet dla zmarlych litosc jest ciezka i obraźliwa"

1. Data: 2001-12-10 20:19:18

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prowadzi do
> moralnej degradacji.
> Czy chcecie o tym porozmawiac, moi Drodzy Grupowicze.

Kolego Homer, powiedzmy sobie szczerze.
Była kiedyś Ania Lipek. Potem podobno ten Jamnik. Potem zaś pojawił się
Willy.
Zawsze byłem za tym aby takie osoby mogły pisać.
My jako rzesza kulturalna: mamy się ich trybem postępowania nie zarażać.
Zresztą Willy jest uosobieniem kultury wobec pani Lipek. I ją i Willego
wspieram: mają prawo. Mozna liczyć że z czasem się ucywilizują
(cokolwiek by to miało znaczyć)

--

hmhm
Relacja ojciec-corka (dlugie)