Witam wszytskich. Szukam pomocy

1. Data: 2003-12-29 08:06:26

Temat: Witam wszytskich. Szukam pomocy
Od: michale <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakładam nowy ogródek i poszykuje w internecie planów i projektów(rzuty
z góry i opisy)ogródków. Narazia mi to słabo idzie . Czy możecie mi
pomóc podając stryny na których takowe informacje znajdę ???

Dziękuję i pozdrawiam

2. Data: 2003-12-29 18:39:47

Temat: Re: Witam wszytskich. Szukam pomocy
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z góry i opisy)ogródków. Narazia mi to słabo idzie . Czy możecie mi
> pomóc podając stryny na których takowe informacje znajdę ???

Mamy podobny problem.
jestem na tej grupie od kilku dni i nic ciekawego nie znalazłem.
wejdź na strone www.webshots.com pobierz plik instalacyjny zainstaluj na
swoim kompie i potem mozesz oglądać róznego rodzaju zdjęcia, jest też
kategoria "gardening" w zakładce "Community"
moje gg 2023146
pozdrawiam jacek

3. Data: 2003-12-30 22:59:54

Temat: Odp: Witam wszytskich. Szukam pomocy
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> Mamy podobny problem.

Male prawdopodobienstwo znalezienia projektu ogrodu z pelnym opisem. Za duzo
jest warte ;-)

Elfir

4. Data: 2003-12-31 18:38:48

Od: "komix" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z góry i opisy)ogródków. Narazia mi to słabo idzie . Czy możecie mi
> pomóc podając stryny na których takowe informacje znajdę ???

Watpie, czy Cie to zadowoli, ale warto zobaczyc i wiedziec ze
istnieje:
http://clearwaterlandscapes.com/services.htm

Krzysztof

jak szybko rośnie cunninghamia?