Odp: Wstydliwe ale wazne pytanie

Data: 2003-03-11 12:32:27
Temat: Odp: Wstydliwe ale wazne pytanie
Od: "Mariola" <m...@w...pl>

Użytkownik Gabriel <g...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4kg7l$ali$...@i...gazeta.pl...

> ja musialem pracowac rok aby sie z nia umowic. Kolejne pol roku trwalo
> pozbawianie jej cnoty.

Słabo mi się zrobiło jak to przeczytałam. Takie to przedmiotowe:
"pozbawienie jej cnoty". I uważasz, że to długo? Ja jak poznaję chłopaka to
musi minąć co najmniej 2 miesiące zanim go pocałuję. Muszę najpierw z nim
porozmawiać, poznać go.
A jak wam się udało zrobić dzieci i to trójkę, skoro żona tak niechętnie się
kocha z Tobą? Zmuszałeś ją?
Jeżeli ktoś nnie lubi się kochać to może lubić rodzić dzieci? Nie rozumiem.
A kiedy odkryłeś to jak najlepiej się podniecasz, dopiero po tylu latach
małżeństwa?
Mariola