Wystawa - Ołomuniec

1. Data: 2001-04-25 07:14:03

Temat: Wystawa - Ołomuniec
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)))
Czy ktoś z szanownych grupowiczów bywał na wystawie połączonej z targami w
czeskim Ołomuńcu. Wyczytałem w Ogrodach że w dniach 26-29 kwietnia takowe
się odbywają. W tamtych stronach (Vbrno) będę w tych dniach i zastanawiam
się czy podjechać te kilka kilometrów. Tylko nie wiem czy warto. I drugi
problem, jeżeli na coś się skuszę, jak to przewieźć przez granicę??
Uszanowanie Tadeusz
adres: www.flora-ol.cz

2. Data: 2001-04-25 07:20:47

Temat: Re: Wystawa - Ołomuniec
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz napisał:

zastanawiam
> się czy podjechać te kilka kilometrów. Tylko nie wiem czy warto. I drugi
> problem, jeżeli na coś się skuszę, jak to przewieźć przez granicę??
Nie byłem ale myślę że warto. Czesi są w ogrodach znacznie dalej niż my.
A jak przewieźć? Cytuję za Januszem Szewczykiem z Krzywaczki:
dobrze zamknąć bagażnik.
Jeżeli ktoś się rzuca na granicy, to Czesi. Naszych to nie interesuje.
Myślę, że tylko trzeba czymś przykryć aby się nie rzucały w oczy
i ryzykować.
Krzysztof

3. Data: 2001-04-25 08:05:24

Temat: Odp: Wystawa - Ołomuniec
Od: "Yaro C2" <J...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Zdecydowanie dobrze ukryć, kupuj małe egzemplarze, bo numer z dużym okazem
raczej nie przejdzie.
Po zakupach po tamtej stronie Czesi potrafią zażądać zaświadczeń
fitosanitarnych i skonfiskować cała "uciechę".
A wystawę zobaczyć warto - Czesi kochają szczególnie rośliny skalne.

Pozdrawiam
Yaro

4. Data: 2001-04-25 15:42:08

Od: k...@p...onet.pl (KZU) szukaj wiadomości tego autora

From: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl>
Subject: Wystawa - Ołomuniec

>I drugi problem, jeżeli na coś się skuszę, jak to
przewieźć przez granicę??
> Uszanowanie Tadeusz
> adres: www.flora-ol.cz

Osobiście radziłabym w tym roku trochę
ostrożności. Na granicach nasilili sprawdzanie w
związku z pryszczycą. Mieszkam w Bielsku i nawet
do Cieszyna Czeskiego po mięsko nie wyskakuję. A
ostatnio tam było tańsze. I te różne
sałateczki....

Z poważaniem
KZU