ZDROWA ZYWNOSC i ODZYWIANIE

1. Data: 2000-03-06 21:46:04

Temat: ZDROWA ZYWNOSC i ODZYWIANIE
Od: "Dziubek R." <r...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

ZDROWA ZYWNOSC i ODZYWIANIE!!!
dlaczego jeszcze nie ma takiej grupy?????
r...@b...ch

2. Data: 2000-03-09 17:00:20

Temat: Odp: ZDROWA ZYWNOSC i ODZYWIANIE
Od: "Beda" <g...@p...onet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziubek R. <r...@b...ch> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8a1916$8sq$...@b...bluewin.ch...

3. Data: 2000-03-10 06:44:41

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ZDROWA ZYWNOSC i ODZYWIANIE!!!
> dlaczego jeszcze nie ma takiej grupy?????

Bo zdrowa żywność i odżywanie jest wbrew naturze człowieka.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

4. Data: 2000-03-10 09:51:52

Od: "Dziubek R." <r...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

moze by tak zebrac paru chetnych i utwozyc wlasna grupe???
tylko jak to sie robi i kto jeszcze chce byc z nami???

ZDROWA ZYWNOSC
Użytkownik Beda <g...@p...onet.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8a971k$uvk$...@a...webcorp.com.pl...

5. Data: 2000-03-10 09:53:22

Od: "Dziubek R." <r...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

ten text ponizej jest mocno
TAKI SOBIE
a zdrowa zywnosc jest naprawde zdrowa
moze ktos wie jest na rynku dostepna jakas literatura dotyczaca tego
tematu???
pozdrowienia
Robert
Użytkownik * piotr'ek * <p...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:tR0y4.7393$S...@n...tpnet.pl...

6. Data: 2000-03-10 12:23:47

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ten text ponizej jest mocno
> TAKI SOBIE
> a zdrowa zywnosc jest naprawde zdrowa

No wiesz... zwykle to, co jest zdrowe, jest jednocześnie niesmaczne
(oczywiście w porównaniu z tym niezdrowym). Inna sprawa - jak istnieje
zdrowa żywność, to czy istnieje żywność chora?

7. Data: 2000-03-11 07:30:22

Temat: Re: ZDROWA ZYWNOSC i ODZYWIANIE
Od: "luiza" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrowe odzywianie to grupy vege. Jedzac mieso nikt nie bedzie zdrowy (mam
nadzieje ze nie zostane zlinczowana).

Luiza

8. Data: 2000-03-13 06:52:47

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zdrowe odzywianie to grupy vege. Jedzac mieso nikt nie bedzie zdrowy (mam
> nadzieje ze nie zostane zlinczowana).

Chyba chciałaś napisać "Jedząc TYLKO mięso". Całkowita rezygnacja ze
spożywania mięsa może doprowadzić do tego, że za kilkaset lat nie człowiek
będzie jadł krowę, a krowa zje człowieka.

9. Data: 2000-03-16 12:05:29

Od: "luiza" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Bo zdrowa żywność i odżywanie jest wbrew naturze człowieka.
>Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.

Boze kopsnij rozum,

Luiza

10. Data: 2000-03-21 21:49:31

Od: a...@a...com (Andkomor) szukaj wiadomości tego autora

Ja mysle, ze zywnosc zdrowa to co innego niz zdrowe odzywianie.
Dla mnie np zdrowa zywnosc to swieza, niezwiednieta, bez zawartosci toksyn.
Zaliczylbym do tego organic food. Wlasnie niedawno wprowadzono kryteria
panstwowe pozwalajace na kwakifikowanie rzywnosci do tej grupy.

Natomiast zdrowe odzywianie to juz sprawa skutkow jakie moze ta zdrowa lub
niezdrowa zywnosc wywierac na jedzacego.

Zdrowy smalec wg np. Dr. Ornisza jest zabojczy dla ludzi z chorobami
naczyniowo sercowymi a dla Dr, Atkinsa jest to lekarstwo w tych chorobach.

Niezdrowy a wiec zepsuty lub przypalony smalec dla obu tych panow moze nyc
uznany jako chorobotworczy.

Ciekawy jestem, jakie problemy ma poruszac nowa grupa.
Andrzej

zaburzenia fagocytarne
Re: Czy homosexualizm z pkt medycyny to choroba????
patomorfologia
Pomiar ciśnień
test