Odp: Zdrada

Data: 2000-03-10 21:51:01
Temat: Odp: Zdrada
Od: "Dorota" <d...@p...fm>

Użytkownik MilkyWay <w...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Wlasnie tak to traktuje... Jak ucieczke. Skoro jestem za slaby
> zeby sie obronic, moze trzeba uciekac ?

Wez pod uwage ze bol, nawet najwiekszy z czasem slabnie lub mija.
I nie ma sensu pod wplywem impulsu podejmowac glupich decyzji.

> Tyle ze te wszystkie zalety ból skutecznie potrafi przeslonic,
> a wtedy to ... lizanie lizaka przez papierek ???

Jak nie bedziesz tego rozpamietywal to z czasem swiat nabierze kolorow.
Tylko sie nie zamykaj w sobie i zyj. Mnostwo ludzi przeszlo cos takiego i
maja sie dobrze.
Glowa do gory!

Pozdrowienia
Dorota