Re: Zielnik

1. Data: 2000-09-18 12:23:52

Temat: Re: Zielnik
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Iwona <i...@w...ps.pl> napisał:

> Czy ktoś może mi podać adresy jakiś ciekawych stron
> odnośnie zielników (a konkretnie fotografie, jakieś galerie),
> gdzie ja laik mogłabym coś zobaczyć i poznać.
> Musze zrobić zielnik co najmniej 100 gatunków
> roślin polskich. Musze je żebrać i nazwać
> w jeż polskim i łacinie.
> Żebrać rośliny to nie problem, ale co zbieram - nie wiem !!
> Pomocy proszę !!!!!
> Jestem w tej materii kompletnie zielona.
> Za pomoc z góry wielkie dzięki.

Proponuje wycieczke do najblizszego arboretum albo ogrodu botanicznego.
Przyjemne z pozytecznym i troszke wiedzy z botaniki napewno sie w przyszlosci
przyda.:))
Pozdrowienia
Botan Botanicus.

2. Data: 2000-09-18 13:17:41

Temat: Odp: Zielnik
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@p...onet.p
l...

Wydaje mi się, że zbierać byłoby poręczniej z książką w ręku, a nie z
Internetem? :)
Są takie kieszonkowe "encyklopedie", ta dotycząca roślin alpejskich jest
całkiem niezła.
Dużo zdjęć, mało tekstu, łacińskie i polskie nazwy.

Pozdrawiam, Basia.

Zielnik
Re: Re: magnolia parasolowaa
Kołatkowate, Anobiidae jak tepic?