Zimowanie

1. Data: 2000-09-18 07:02:51

Temat: Zimowanie
Od: "Resselowie" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ pogoda jest taka jaka jest, bardzo proszę, żeby ktoś z licznie
obecnych na tej grupie mądrych ludzi ;-))) oświecił mnie, w jakich
warunkach (temperatura/światło/wilgotność) zimować następujące rośliny - i
czy któreś mogą przeżyć zimę w mieszkaniu?
abutilon
fuksja
lantana
hibiskus
cytryna
mirt
bieluń
bambus (w donicy)

Wszystkie pięknie rozwijały się przez lato i bardzo chciałabym przetrzymać
je do następnego sezonu. Aha, jeszcze jedno - kiedy przenieść je do
pomieszczenia zimowego (jeszcze przez rozpoczęciem grzania czy tuz przed
przymrozkami?)
Wielkie dzięki,
Ewa

2. Data: 2000-09-18 08:57:25

Temat: Odp: Zimowanie
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Resselowie <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8q4isc$7f7$...@n...tpi.pl...
> [...]
> warunkach (temperatura/światło/wilgotność) zimować następujące rośliny - i
> czy któreś mogą przeżyć zimę w mieszkaniu?

Hibiskus, cytrynę, mirt i abutilon przenieść natychmiast. Fuksję tuż przed
przymrozkami, może stracić liście na dworze i wtedy siup do bardzo chłodnej
piwnicy (jeśli ma być w pokoju, to też wnieść od razu).

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-09-18 09:52:05

Temat: Re: Zimowanie
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Resselowie" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> warunkach (temperatura/światło/wilgotność) zimować następujące rośliny - i
> czy któreś mogą przeżyć zimę w mieszkaniu?

Jeżeli ukorzeniasz lantanę to proponuję wymianę na inne tarasowe. Wskazane
przez Ciebie rośliny za wyjątkiem lantany zimuję w temp. 5-10 st. C.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

4. Data: 2000-09-21 10:45:51

Od: "Wanda Tyma" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tuż przed przymrozkami.Do chłodnego pomiescczenia.
> [...]
> je do następnego sezonu. Aha, jeszcze jedno - kiedy przenieść je do
> pomieszczenia zimowego (jeszcze przez rozpoczęciem grzania czy tuz przed

Kasztanowce c.d.
pine!
Re: Re: Co to jest kermik?
grzyb/huba, dluga jesien i nie tylko
Re: Re: thujopis i magnolia parasolowata - zdjęcia