Re: Re: Co to jest kermik?

1. Data: 2000-09-18 07:26:25

Temat: Re: Re: Co to jest kermik?
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> że

Witam.
Jesli ten karmik to Sagina to podejrzewam ze faktycznie bedzie sie tak rozwijal ze
bedzie wszedzie.
Jesli ta roslina dostanie sie do ogrodka to juz nigdy go nie opusci.
To tak jak z kretami.
Pozdrowienia
Botan Botanicus -:)

2. Data: 2000-09-19 04:29:07

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jesli ten karmik to Sagina to podejrzewam ze faktycznie bedzie sie tak
rozwijal ze bedzie wszedzie.
> Jesli ta roslina dostanie sie do ogrodka to juz nigdy go nie opusci.

No cóż. Pozwolę sobie mieć odmienne zdanie. Moje zauroczenie karmnikiem
minęło, kiedy to co piszesz okazało się nieprawdą.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

grzyb/huba, dluga jesien i nie tylko
Re: Re: thujopis i magnolia parasolowata - zdjęcia
Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
Re: domek ogrodowy
domek ogrodowy