Zielone kupki i krew u niemowlaka-pomocy

1. Data: 2003-09-08 10:41:44

Temat: Zielone kupki i krew u niemowlaka-pomocy
Od: Monisiek <monika_hojlo@bez_tego.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy pewien problem. Od miesiaca u 12-tygodniowej Oli pojawia sie
zielona kupka i nitki krwi. Karmie ja piersia, i stosuje odpowiednia
diete. Bylismy z tym tydzien w szpitalu, porobili badania (wszystko bylo
dobrze), stwierdzili ze to szczelina w odbycie co wyjasnia krew ale nie
zielone kupki. Dostala masc na szczeline i trlilak na kupki, przez kilka
dni bylo lepiej, niestety kupki i krew pojawily sie znowu. co robic? czy
to moze byc brak trawienia laktozy? juz brakuje nam pomylow, a co
najgorsze lekarzowi tez:)

2. Data: 2003-09-10 06:18:49

Temat: Odp: Zielone kupki i krew u niemowlaka-pomocy
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze cos z Twoja dieta jest nie tak. W moim przypadku winne byly truskawki.
Gdy jadlam je pierwszy raz po urodzeniu dziecka (w okresie karmienia
piersia) nie bylo nic, dopiero potem nastapila reakcja dziecka, czyli
zielone kupy. Lekarz zalecil mi lekka diete odstawic truskawki, dac dziecku
lakcid i po 1-2 dniach bylo wszystko ok. Potem podobny problem pojawil sie z
chwila wprowadzania nowego pokarmy np. zmiany mleka, gdy juz przestalam
karmic piersia. Przeszlam wówczas na jakis czas na mleko Prosobe. POzdrawiam
Gaba

3. Data: 2003-09-10 18:58:47

Temat: Re: Odp: Zielone kupki i krew u niemowlaka-pomocy
Od: "@(no_spam)o2.pl" <""monika_hojlo\"@(no_spam)o2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gab----a napisał:
> [...]
> karmic piersia. Przeszlam wówczas na jakis czas na mleko Prosobe. POzdrawiam

moja dieta to: kurczak, indyk i karczek (z prosiaka) i odrobina
margaryny:( + troszke soli do przyprawienia. Kupki sa juz od miesiaca a
lakcid juz nie pomaga:(, biere go juz od miesiaca z malymi przerwami.
Zastanawiam sie czy nie jest to wina mojego mleka, a dokladnie
nietrawionej laktozy:(
Monika

Co mogę robić?
Ginekolog w Elblągu