Odp: Zle Oprogramowany Matrix

Data: 2003-02-26 13:25:44
Temat: Odp: Zle Oprogramowany Matrix
Od: "patrycja." <p...@K...pl>

cbnet i tycztom sobie konwersują..:
Tomek: No chyba, że chcesz tutaj zostać? :)
Czarek : Nieeeeee!!! :)))))))))
Jak będzie szansa na odlaczenie sie to nie ma sprawy. :)))))))

a ja tak się zastanawiam...

...no nie wiem jak Wam ale mi się bardziej _podobał_ /w filmie/ świat
wykreowany.. ten w którym nieświadomi ludzie sobie słodko żyli... matrix..
NASZ świat.. jeśli ode mnie miałaby zależeć rzeczywistość/ tylko taka w
pełni świadoma/ to zdecydowałabym jednak że ma wyglądać.. tak jak wygląda...

nie przygnębiająca jest wizja 'kapsułki' jako naszego 'świata'...
uprawianych ludzi etc.??

w tym wszystkim było złe tylko to /aż to../ że to było _nie_prawdziwe_ i w
pełni /a może nie do końca/ kontrolowane.. ale Ci ludzie przecież o tym nie
wiedzieli.. kurczę, ciężko mi wyjaśnić o co mi idzie.. to chyba widać ;D

generalnie tak pół żartem pół serio mówimy że chcemy 'stąd' uciec itp. ale
czy to do końca prawda?

jasne.. jakbym miała żyć ze świadomością że mój świat to jedna wielka
imaginacja- nie byłoby zbyt różowo.. no ale skoro w ofercie była 'amnezja'
:) to brzmi to już trochę lepiej..

myślę że chodzi mi o to /fenomenalny tekst/ że na NEO liczyli ludzie, i on o
tym wiedział więc "nie mógł" podjąć innej decyzji,,, ale na dobrą sprawę czy
nie wolelibyśmy żyć sobie z beztroską nieświadomością /oj.. mam deja vu..
już dawno nie miałam, buu, nie nie widziałam czarnego kota ;D mój jest
rudy;)/ w atrakcyjniejszej rzeczywistości..? ja nie jestem w stanie o na to
odpowiedzieć.