Odp: Zmniejszenie popedu - co?

From: "Konrad M." <y...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Zmniejszenie popedu - co?
Date: Wed, 23 Jan 2002 00:53:21 +0100
Sender: b...@p...onet.pl@pa39.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

> u meszczyzny tez, bo ta cipe to tez trzeba jakos zobaczyc, a
> meszczyzni sa w tys sprawach wzrokowcami

I tu sie z Toba zgodze, aczkolwiek do konca nie moge sie zgodizc ze
stwierdzeniem, sugerujacym jakoby tylko wyzej wymieniony rodzaj bodzca
wizualnego stymulowal nasz mózg. nasz mózg stymuluje bardzo wiele rzeczy,
niekoniecznie wizualnych - takze sluchowych i sensorycznych. Tak czy inaczej
sluszna uwaga! Penis sam nie staje! Nasze reakcje koordynuje mózg.

> moze tez potrzebowac grubego faceta z fura kasy i rezydencja, lub
> jakiegos wynaturzonego miesniaka - sa i takie
> a sa tez i takie co ich ic nie ruszy, bo musza byc czyste jak dziewica
> neapolinanska, a sex jest zly, dobre jest tylko rodzenie dzieci tak
> zeby powiekszac liczebnosc narodu polskiego

ah jakze odmienne macie doswiadcznia, przykro mi Marshalku, ze nie zaznales
takiego ciepla.

> najwazniejsze to zrozumienie, to ze ja rozumiem jej sexualnosc nie
> znaczy ze ona nie musi respaektowac mojej, moim zdaniem kazdy sie musi
> dostosowac

ale wez im to wytlumacz! wykreca sie tylkiem i wypna na Ciebie.
i wcale nie po to by Ci ulzyc, ale po to by dopiec Twej ambicji.

w ogole to szkoda, ze to tylko choroba.