Re: Znajomi w chorobie

1. Data: 2000-01-07 21:39:59

Temat: Re: Znajomi w chorobie
Od: "AMK" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może faktycznie mój list wyszedł trochę patetycznie, ale czy to nie dziwne,
że wszyscy moi krytycy (może za wyjątkiem Piotra)
piszą w końcu, że takich jak oni znają full !!!
chcą poznać zdrowych i w ogóle

Ja znam zdrowych full
dlatego czekam po prostu na znajomków po chorobie
:-)))
Mariuszek
a...@b...gnet.pl

2. Data: 2000-01-07 23:18:30

Temat: Odp: Znajomi w chorobie
Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
O rany czyżby robiła się licytacja kto zna więcej zdrowych? (sprawnych?)
Może powinniśmy zacząć od sprecyzowania "zdrowy"
Ja jestem ON a wcale nie uważam się za chorego. Chory jestem gdy mam grypę:)
Ja np. mam zdrową żonę i dzieci i całe stado znajomych (też zdrowi i wcale
nie czekan by byli po chorobie) i całe
stado znajomych ON.
Wcale nie uważam tego za coś niezwykłego. Bo czym różni się ON od nie ON?
Myślę że pora powrócić do tematu człowiek w niemocy.
A.A. może coś powiesz w temacie bo mi nie bardzo to wychodzi.....:)

--
Pozdrowka
Apik

Użytkownik AMK <a...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

3. Data: 2000-01-09 17:02:58

Od: "Mariuszek" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Apik <a...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:855sht$lv3$...@n...intertele.pl...
> Hej
> O rany czyżby robiła się licytacja kto zna więcej zdrowych? (sprawnych?)

w licytacji wyraźnie przegrywam
na razie mam tylko jedno dziecko ;-))

--
Mariuszek
a...@b...gnet.pl

4. Data: 2000-01-09 18:50:01

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

He to nic straconego bo ja już wymiękam:))

--

Pozdrowka
Apik

Użytkownik Mariuszek <a...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6b3e4.3905$X...@n...tpnet.pl...

5. Data: 2000-01-10 18:01:15

Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

AMK napisał(a):

> Może faktycznie mój list wyszedł trochę patetycznie, ale czy to nie dziwne,
> że wszyscy moi krytycy (może za wyjštkiem Piotra)
> piszš w końcu, że takich jak oni znajš full !!!
> chcš poznać zdrowych i w ogóle
>
> Ja znam zdrowych full
> dlatego czekam po prostu na znajomków po chorobie
> :-)))
> pozdrawiam
> --
> Mariuszek
> a...@b...gnet.pl

No wlasnie - Piotr po prostu mysli, ze warto znac i jednych i drugich :-))) Od
nikogo nie uciekajac, nikogo nie pomijajac... itp.
Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

6. Data: 2000-01-11 07:15:55

Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał:

> No wlasnie - Piotr po prostu mysli, ze warto znac i jednych i drugich :-))) Od
> nikogo nie uciekajac, nikogo nie pomijajac... itp.

I to jest wlasciwa postawa :)
Z zastrzezeniem (poniewaz liczy sie przede wszytskim czlowiek, a nie
jego stan zdrowia): od glupich (czy jednych czy drugich) trzymac sie z
daleka ;)

balon

7. Data: 2000-01-11 21:33:12

Od: "JCwielong" <J...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Szarner <s...@g...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@g...pl...

Piotr napisał:

> Z zastrzezeniem (poniewaz liczy sie przede wszytskim czlowiek, a nie
> jego stan zdrowia): od glupich (czy jednych czy drugich) trzymac sie z
> daleka ;)

Dałem się wpuścić.

pozdr. - Józek

8. Data: 2000-01-12 07:26:28

Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jozku!

Zacytowales rzekomo Piotra:

A to wcale nie Piotr napisal!

Piszesz tez:

> Dałem się wpuścić.

W co???

balon

9. Data: 2000-01-13 00:58:21

Od: "JCwielong" <J...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Szarner <s...@g...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@g...pl...

Hej ,

> Zacytowales rzekomo Piotra:

Tak , tak to :

to był Twój tekst , przepraszam.

> Piszesz tez:

> W co???

W tych " miłośników amputacji "

pozdr. - Józek

10. Data: 2000-01-13 12:26:41

Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jozku!

> to był Twój tekst , przepraszam.

nie o to chodzilo... nie ma za co przepraszac.
ale fakt ze dales sie wpuscic

> W tych " miłośników amputacji "

Trza bylo dac sie wygadac ;)

balon

szukam kontaktu
gdzie moge znalesc regulamin dofinansowania turnusu rehabilitacyjnego?
pytanie
odliczenia od podatku
Re: AMPUGaleria