Zrozumiec kobiete:))))

1. Data: 2000-02-04 23:28:19

Temat: Zrozumiec kobiete:))))
Od: "ekonom18" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich

Na poczatku serdecznie was pozdrawiam..:)
Czy ktos rozumie kobiety?
Chodzi o to, ze 4 dni temu umowilem sie z dziewczyna do kina. Bylem w
niebowziety. (Moje marzenie wkoncu sie spelni). Nastepnego dnia dzwoni
telefon. To ta dziewczyna z ktora sie umowilem. Odwoluje randke.
Powiedziala, ze jedzie do lekarza. Zrozumialem,zdarza sie.
2 dni pozniej pytam czy ma na jutro jakies plany. Odpowiedz brzmi,,:
"Jestem zwiazana z Lukaszem" .... wiedziala ze chce sie z nia umowic.
Zastanawia mnie dlaczego sie ze mna umowila skoro byla zwiazana z
Lukaszem? Czy to nie jest dziwne ? A moze nie chciala sprawic mi przykrosci?

Czy dziewczyny zawsze wola sklamac, niz powiedziec prawde?
Np. w sprawie spotkania, czy czegos w tym stylu???

Z gory dzieki za odpowiedz..

Pozdrawia Marcin

e...@k...net.pl

1. Data: 2000-02-05 09:48:35

Temat: Re: Zrozumiec kobiete:))))
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 04 Feb 2000 23:28:19 GMT, "ekonom18" <e...@k...net.pl>
wrote:

> [...]
> Czy dziewczyny zawsze wola sklamac, niz powiedziec prawde?
>Np. w sprawie spotkania, czy czegos w tym stylu???

Dokladnie - i nie wiem dlaczego. Ale powiedzmy ze slyszalem o takiej
historii. Dziewczyna i 2 chlopakow. Obydwaj prawdopodobnie
zainteresowani. Ona - ciezko powiedziec czy w ogole ktoryms czy w
ogole nie... Ale jedno pewne, nie znosila jednego, mimo to byl bardzo
nachalny, dzwonil dzien i noc, caly tydzien... Ale ciekawostka -
zalila sie drugiemu na temat tego pierwszego ze cham i prostak,
chowala sie przed nim, unikala go, ale mimo to robila mu jakas nie
wiedziec po co nadzieje - ze cos wyjdzie, tylko wprowadzajac w
niepewnosc i zagubienie pierwszego... Codziennie sluchal od drugiego
niesamowite opowiesci, jakie to rzeczy juz sie zgodzila z drugim
robic, by potem rozmawiajac z nia dowiedziec sie, ze "tylko takie
gadanie".

Czyzby wiec chec znalezienia frajera, ktory swoja bliskoscia zmusi
ten "prawdziwy cel" do dzialania? W takim razie ty bylbys niestety tym
"detonatorem" dzialania jakiegos Lukasza.

--
Paweł Radecki p...@s...com.pl -dane
UIN 25481040 r...@p...onet.pl -prywatne

1. Data: 2000-02-05 14:50:41

Temat: Odp: Zrozumiec kobiete:))))
Od: "Marlenka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| ten "prawdziwy cel" do dzialania? W takim razie ty bylbys niestety tym
| "detonatorem" dzialania jakiegos Lukasza.

Jest jeszcze jedna rzecz i powiedzenie: "nie ma kobiet zajetych" i moze ona
nie chce calkiem zerwac znajomosci, bo z jakiegos powodu wydaje jej sie
interesujacy wlasnie ten drugi, a to, ze nie odchodzi od pierwszego moze
miec wiele powodow, chociazby strach przed tym, zeby nagle nie zostac na
lodzie?
A moze w zwiazku tej z opowiesci Pawla jest cos nie tak, czuje sie
niedowartosciowana, lub niewystarczajaco atrakcyjna i to, ze ktos inny za
nia chodzi jest dla niej podtrzymujace, a opowiadanie pierwszemu ma za
zadanie wywolac zazdrosc i ponowne zainteresowanie, "bo ona jest dla innych
atrakcyjna", i to jak sie o nia staraja!
analiza takich przypadkow jest nierozerwalnie zwiazana z dana dziewczyn, jej
obecnych potrzeb i motywacji...
Marlen

1. Data: 2000-02-05 22:10:25

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 05 Feb 2000 14:50:41 GMT, "Marlenka" <m...@p...pl>
wrote:

> [...]
>atrakcyjna", i to jak sie o nia staraja!
>analiza takich przypadkow jest nierozerwalnie zwiazana z dana dziewczyn, jej

hmmm... ciekawe... musialbym nad tym dlugo pomyslec... niestety moge
zdac sie tylko na Wasze (znaczy sie kobiece) sady o kobietach, bo sam
nie potrafie znalezc nijakiej logiki, a i intuicyjnego zrozumienia
(choc myslalem, ze jak na chlopaka jestem bardzo inuicyjno-poetycki,

1. Data: 2000-02-06 10:10:59

Od: "Sebbie" <s...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlenka <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5NWm4.43598$H...@n...tpnet.pl...

> [...]
> zadanie wywolac zazdrosc i ponowne zainteresowanie, "bo ona jest dla
innych
> atrakcyjna", i to jak sie o nia staraja!
zgadzam sie z tym, w sumie faceci moga robic to samo, ktoz im broni ;-) choc
na ogol kobiety sie w to bawia, lubia miec adoratorow, nie stac ich
(oczywiscie sa wyjatki) na stanowcze "nie", czasami jest to rowniez
spowodowane tym, ze nie sa po prostu pewne, maja obawy, czy nie popelnia
bledu wiazac sie z dana osoba... no ale to tylko moje rozwazania ;-) nie
jestem kobieta

a i tak:
"Kobiety istnieją po to, aby je kochać, a nie, aby je rozumieć."
OSCAR WILDE

-=Sebbie=-
Try here: www.sebbie.z.pl
s...@p...org
s...@i...zgorzelec.pl

1. Data: 2000-02-06 13:42:03

Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ekonom18 <e...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ngJm4.42445$H...@n...tpnet.pl...
> witam wszystkich
>
> Na poczatku serdecznie was pozdrawiam..:)
> Czy ktos rozumie kobiety?

1) uprość sobie życie - nie staraj się zrozumieć kobiet
2) jeśli dziewczyna będzie Tobą zaintresowana to sama sobie Ciebie weźmie,
jeśli Ciebie nie chce, to jak bardzo byś się nie starał i tak w końcu
dostaniesz po uszach

1. Data: 2000-02-26 22:14:51

Od: Kasia Habowska <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze spodobales sie jej naprawde, a w zwiazku cos sie nieukladalo. Wiec
dziewczyna mogla sie przez moment zastanawiac czy moze Ciebie nie wybrac. Ale
moralnosc zwyciezyla.
Dziewczyny czesto nie robia tego czego naprawde chca, odsuwaja na bok swe
pragnienia. Czasem to dobrze ale czasem wcale nie.

1. Data: 2000-03-03 08:15:54

Od: "TOMASZ" <S...@K...NET.PL> szukaj wiadomości tego autora

Bla
Kasia Habowska napisał(a) w wiadomości: <3...@y...com>...
> [...]
swe
>pragnienia. Czasem to dobrze ale czasem wcale nie.

Referat POMOCY !!!!
Związek emocji z zaburzeniami wzroku
"Inteligencja Emocjonalna"
co sadzicie o...
Offtopic - Ankieta [twórczosc patriotyczna]