a może Gorenje???

1. Data: 2003-03-05 16:38:40

Temat: a może Gorenje???
Od: "Aga" <a...@w...-------pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
Już nie mam siły:(( Wczoraj zrobiliśmy rundkę po sklepach z agd w
poszukiwaniu lodówek.
Niestety Whirlpool stracił:( na obrazku wyglądał korzystniej.

Jestem prawie zdecydowana na Gorenje HZS 3366.
- Zużycie prądu (24 h/100 l netto): 0,42 kWh
* Część chłodząca:
- Pojemność netto: 205 litrów
* Część zamrażająca:
- Pojemność netto: 103 litry
- Zdolność zamrażania: 15 kg/24 h
- Czas zamrożenia przy zakłóceniach: 20 h
- Funkcja szybkiego zamrażania

Tu są szczegóły:
http://pasaz.onet.pl/a0b7ec53ffffffc00037cead4434085
d,7b88efb2ffffffc00061e8
3b9e3cd8e7,ef84cca1ffffffc000252d2f815d2720,produkt.
html?url=http%3A%2F%2Fww
w.emarket.pl%2Fproduct.php%3Fprod%3D22725%26from%3Do
net&url_back=szukaj_najp
op.html%3F%26search%3Ds%26zak%3D0%26g%3D0%26simple%3
D3366%26ID%3Da0b7ec53fff
fffc00037cead4434085d

Może ktoś z Was ma chłodziarko-zamrażarkę tej firmy?

I jeszcze jedno: w chłodziarce - półki szklane czy druciane? Co wybrać?
Pozdrawiam
Agata

1. Data: 2003-03-05 19:52:53

Temat: Re: a może Gorenje???
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@w...-------pl> napisał w wiadomości
> Jestem prawie zdecydowana na Gorenje HZS 3366.

Dobra aczkolwiek do tej ktora my mamy, baaardzo trudno dokupic jakas czesc
(mozliwe ze teraz jest lepsze zaopatrzenie, choc mowiono nam ze trudno
cokolwiek dokupic) ... jakis czas temu spsul nam sie wlacznik jeden ..
szukalismy miesiac, poczym tato kupil wlacznik boscha za 200 zl :/

a jesli chodzi o polki, to lepiej druciane, szklana mamy tylko ta na samym
dole
jesli masz duzo rzeczy w lodowce, np jakis garnek sloiki itp .. - szklo moze
zareagowac nie tak jak powinno, czyli po prostu peknac (zdarza sie)

Marta

1. Data: 2003-03-05 20:13:02

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poszukiwaniu lodówek.
> Niestety Whirlpool stracił:( na obrazku wyglądał korzystniej.
>
> Jestem prawie zdecydowana na Gorenje HZS 3366.
[...]

My mamy Gorenje od niedawna. Nie pamiętam jaki model - duża do zabudowy, z
jednym agregatem. Na temat eksploatacji na razie niewiele mogę powiedzieć -
mamy ją raptem 4 miesiące, więc jeszcze nic się nie zepsuło. A, nieprawda -
zepsuło sie. Urwał się taki dzyndzel od szuflady w zamrażarce. Napakowałam
mrożonego mięsa dla psa i przy podnoszeniu, zamiast za druty od szuflady,
złapałam za plastikową klapę z przodu. I się urwała.
Ale znajomy "fachowiec" doradzał nam tę markę (w przeciwieństwie do
Whirpoola). I ważne, że ma klasę A. Ma druciane półki, ale w tym naszym
modelu były tylko takie. Wydaje mi się, że takie są praktyczniejsze.

Marta

1. Data: 2003-03-05 20:55:59

Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ponad 2 lata temu wyremontowalismy kuchnie lacznie ze zmiana AGD. Chcialam,
zeby lodowka, kuchenka i zmywarka byly jednakowej firmy poniewaz roznie to z
odcieniami bywa. Zdecydowalam sie na Gorenje - nie droie a na podzespolach
Bosh'a a co najwazniejsze lodowka jest wysoka (tzn. lodowko-zamrazarka) i
waska ! ma tylko 55 cm. Polki sa plastikowo metalowe i jest ich 4 + jedna
szklananad pojemnikami.
Od czasu nabycia nic sie nie przytrafilo i wszystko dziala bez zarzutu - oby
tak dalej :-)
naprawde polecam :-)

Ewa

1. Data: 2003-03-05 21:32:02

Od: "janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@w...-------pl> napisał w wiadomości
> Witam...
> Już nie mam siły:(( Wczoraj zrobiliśmy rundkę po sklepach z agd w
> poszukiwaniu lodówek.

Jesli juz to gorenje K337/2CLA - wyglada identycznie jak Twoja i dane
techniczne rowniez ma identyczne poza zuzyciem energii i posiadaniem dwoch
agregatow. Cena mimo ze o 200 zl drozsza po uwzglednieniu upustow jest
podobna - 1870 zl w Ardom w Łodzi. Mamy ja kilka m-cy i poza opisywanym w
powyzszym poscie dzyndzelkiem nie szwankuje, no moze jeszcze powiem, ze w
absolutnej ciszy slychac, ze wydaje bardzo ludzkie odglosy nazywane przez
niektorych "puszczaniem wiatrow". Mimo wszystko polecam pozdrawiajac j@n

1. Data: 2003-03-05 21:36:35

Od: "janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jesli juz to gorenje K337/2CLA - wyglada identycznie jak Twoja i dane
> techniczne rowniez ma identyczne poza zuzyciem energii i posiadaniem dwoch

Oczywiscie zuzycie energii jest nizsze potwierdzilem je zreszta wlasnym
pomiarem.

1. Data: 2003-03-06 07:29:35

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj Agatko!

Według mnie przy zakupie powinnaś zwrócić uwagę na jeszcze jedną ważną rzecz -
czy lodówko-zamrażarka ma 2 agregaty! To dosyć ważne.
Lodówka częściej się brudzi niż zamrażarka, powinno się ją raczej częściej myć.
Jeśli będziesz miała 1 agregat, będziesz musiała rozmrażać i lodówkę i
zamrażarkę, a to nie zawsze jest na rękę. Ja niestety kupiłam lodówkę 6lat temu
z 1 agregatem (Amikę), za parę miesięcy wyszły modele z 2 agregatami, bardzo
żałowałam, że nie było wtedy, gdy ja kupowałam.
Przy następnym zakupie przede wszystkim zwrócę uwagę na klasę zużycia energii,
no i ilość agregatów. Zastanów się nad tym.

A w Amice mam szklane półki i nie narzekam, ładuję do lodówki garnki, szklane
naczynia i - odpukać - nie potłukły się.

Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2003-03-06 12:49:24

Od: "Ela" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poszukiwaniu lodówek.
> Niestety Whirlpool stracił:( na obrazku wyglądał korzystniej.

(...)

> Może ktoś z Was ma chłodziarko-zamrażarkę tej firmy?

Ja mam dokladnie ten model, i musze powiedziec ze dziala bez zarzutu. Ani
razu nie mialam z nia problemow, nic sie nie zepsulo, cichutko chodzi... I
na dodatek elegancko wyglada ;)

> I jeszcze jedno: w chłodziarce - półki szklane czy druciane? Co wybrać?

Co do polek, to mysle ze to jest kwestia gustu. Ja mam szklane, jestem
zadowolona, bo mozna klasc na polki roznej wielkosci produkty, bez obawy ze
cos spadnie polke nizej i wszystko prosto stoi ;)
A co do pekania takich polek - malo prawdopodobne, to jest specjalne szklo.

> Pozdrawiam
> Agata

Udanych zakupow!!
Ela

1. Data: 2003-03-06 16:26:53

Temat: Odp: a może Gorenje???
Od: "Aga" <a...@w...-------pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam dokladnie ten model, i musze powiedziec ze dziala bez zarzutu. Ani
> razu nie mialam z nia problemow, nic sie nie zepsulo, cichutko chodzi... I
> na dodatek elegancko wyglada ;)

Dziękuję! Tylko mój partner nie jest przekonany. Nie wiem jak go przekonać,
że w sumie nie potrzebujemy 2 agregatów.

> Udanych zakupow!!
> Ela

dziękuję bardzo!:)
Agata

1. Data: 2003-03-06 18:12:55

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam 1 agregat, ale zamrażalka i lodówka mają osobne sterowanie i
chłodzenie.
W takim przypadku posiadanie 2 agregatów jest niepotrzebne.
Ale to jest Ariston, więc nie wiem jak w przypadku Grenje.
JA słyszałam dużo dobrego o tej firmie.

A tak w nawiasie - każdy sklep proponował nam upusty, gdy kręciłam nosem
(poza Tajmaxem) i w efekcie wytargowałam 15% niższą cenę.

Danka

marynata
Lin w smietanie
spolszczenie do CA