Odp: [albertan] finansowanie dobra

1. Data: 2003-06-03 11:17:17

Temat: Odp: [albertan] finansowanie dobra
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wierze, ze jedynie gruntowna i revolucyjna zmiana calego panstwa polskiego
> w oparciu o Religie Madrosci, jest w stanie trwale uzdrowic sytuacje
> spoleczna w Polsce, w tym i w polskiej medycynie.

Źle to robisz, bo popełniasz wiele błedów.
Tym samym zmniejszasz swój sukces.

> Ja nie jestem przeciez zwyklym obywatelem, ktorego mozna sobie calkiem
> zwyczajnie zlekcewazyc...

A zwykłego to wg Ciebie można lekceważyc? ;-)

> Oglosilem sie Świętym Prorokiem, reprezentantem Boga wobec ludzi i jako
> taki to powtarzam i napominam!

Aha! To dlatego nie jesteś zwykłym obywatelem :-)
A ja się nie mogę ogłosić prorokiem? ;-)

> To wy macie moc! Ja mam tylko madrosc

A jaką my mamy moc? Pieniądze dla Ciebie? Jak masz mądrość to sobie zagraj
na giełdzie ;-)
Ach...Albercik ;-)
Madab