balsam-pytanie

1. Data: 2003-04-26 11:04:26

Temat: balsam-pytanie
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest balsam który daje wrażenie jakby skóra błyszczala?Z jakims
drobinkami świecacymi może...

1. Data: 2003-04-26 11:10:44

Temat: Re: balsam-pytanie
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Czy jest balsam który daje wrażenie jakby skóra błyszczala?Z jakims
> drobinkami świecacymi może...

Chyba ten Nivea rozswietlajacy, ale ja nie uzywalam - jeszcze :))

Dominika

1. Data: 2003-04-26 11:15:19

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Dominika " wrote:

> Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Chyba ten Nivea rozswietlajacy, ale ja nie uzywalam - jeszcze :))

Ja rano uzyłam - efekt zauwazalny, ale bardzo subtelny. Na ciemnej opalonej
skorze musi wogole dawac cudowny efekt :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-26 12:30:48

Temat: Odp: balsam-pytanie
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja rano uzyłam - efekt zauwazalny, ale bardzo subtelny. Na ciemnej
opalonej
> skorze musi wogole dawac cudowny efekt :)

ale to balsam czy krem do twarzy? potrzebowalabym raczej coś do ciala

1. Data: 2003-04-26 12:46:05

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polyskujacy zel do ciala Sunny Skies z Avonu.Kupilam w zeszlym roku-nie wiem
czy teraz tez jest w ofercie,ale daje naprawde fajny efekt,a do tego ma
ladny zapach.

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-04-26 13:03:24

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" LiLiT " wrote:

> ale to balsam czy krem do twarzy? potrzebowalabym raczej coś do ciala

Balsam do ciała (cena ok 17 zł),
o kremie czytałam tu tylko niepochlebne opinie.

1. Data: 2003-04-26 13:06:55

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Czy jest balsam który daje wrażenie jakby skóra błyszczala?Z jakims
> drobinkami świecacymi może...

dostałam kiedys w prezencie zestaw NOA firmy cacharel. były tam: woda
toaletowa oraz zel do mycia i balsam do ciała równiez z cudownie
swietlistym
refleksem, mieniacym sie w słonku. Nazywało sie to (eh przytocze z
opakowania)
lait etoile parfume, perfumed stardust body lotion.
ale to tylko dla zwolenniczek tej nuty zapachowej.

iza- ktora nie przepada za noa, ale prezent, to prezent

1. Data: 2003-04-26 13:38:15

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
roku-nie wiem
> czy teraz tez jest w ofercie,ale daje naprawde fajny efekt,a do tego

w katalogu już nie ma. Ja ostatnio kupiłam w takiej specjalnej ofercie
właśnie sunny skies. Potwierdzam, bardzo przyjemny...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-26 13:58:44

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Czy jest balsam który daje wrażenie jakby skóra błyszczala?Z jakims
> drobinkami świecacymi może...

Witam :)

Nivea jest fajny, pozostawia takie złotawy odcien, a ze swiecacymi
drobinkami sa balsamy Yves Rocher np Voile d' Amour (ja mam akurat ten) -
balsamy pachna tak samo jak perfumy z tej serii i maja takie malutkie
niebieskie drobinki ktore wygladają slicznie, o niebo lepiej niz zwykly
brokat. Fajnie wyglada gdy się ruszasz bo drobinki tak ładnie połyskują.
Polecam :)))
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-04-26 15:33:49

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie myślałam o tych balsamach. A czy te drobinki utrzymują się w
miarę długo na skórze? I czy zapach jest dosyćintensywny? Po
posmarowaniu pozostaje choć delikatny zapach, czy ulatnia się po
chwli?

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

malowanie paznokci