? bardzo OT, nie krzyczcie

1. Data: 2001-11-05 18:38:53

Temat: ? bardzo OT, nie krzyczcie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

bylo pare chwil temu o markizach i TQM.
dziwnym zbiegiem okolicznoisci wlasnie mnie maz zapytal czy moge
sie popytac (brata i Was) czy znacie/pracujecie w jakichs
przedsiebiorstwach, ktore wprowadzily TQM.
potrzebne mu przedsiebiorstwa w bylym tzw Bloku Wschodnim

Thank you from the mountain
i przepraszam za OT czyli NTG.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-05 18:45:39

Temat: Re: ? bardzo OT, nie krzyczcie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>przedsiebiorstwach, ktore wprowadzily TQM.
>potrzebne mu przedsiebiorstwa w bylym tzw Bloku Wschodnim

zapomnialam dopisac pe-esa - odp na priva prosze
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-05 22:24:52

Temat: Odp: ? bardzo OT, nie krzyczcie
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedsiebiorstwach, ktore wprowadzily TQM.
> potrzebne mu przedsiebiorstwa w bylym tzw Bloku Wschodnim

Totalne zarzadzanie jakoscia wprowadzone nawet do szkól, Nazywa sie to u
nas: mierzenie wewnetrzne i zewnetrzne jakosci pracy szkoly. Oparte w
calosci na filozofii TQM, stosujemy to w mojej placówce. O ile wiem wiele
firm dziala w oparciu o te zasady.Gdybys chciala cos blizej to chyba na
email.
Pozdrawiam

Ramzes
email: w...@w...krakow.pl