blizny

1. Data: 2003-02-23 09:14:52

Temat: blizny
Od: "Anka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pozbyc sie szpecacych blizn po tradziku? Czy sa jakies kremy niwelujace
zaczerwienienia? A co sadzicie o neodermie?

1. Data: 2003-02-23 10:54:02

Temat: Re: blizny
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak pozbyc sie szpecacych blizn po tradziku? Czy sa jakies kremy niwelujace
>zaczerwienienia? A co sadzicie o neodermie?

Mnie ostatnio kosmetyczka z Thalgo polecila peeling cypryjski. To jakis
peeling, po ktorym po 3 dniach schodzi naskorek, podobno znikaja blizny i
plytkie zmarszczki mimiczne. chyba sie na niego skusze.

monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-02-23 17:06:16

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monisiatko napisał:
> [...]
chemabrazja-silny peeling-jednorazowy, ale skuteczny. Koszt okolo 950 zl
i na 5 dni jest sie koloru niebieskiego;-), dlatego zalecane jest
siedzenie w domku.

1. Data: 2003-02-23 17:59:24

Temat: Odp: blizny
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam kurację kwasami owocowymi. Pójdź do kosmetyczki (na wiosnę jest
znakomita pora na ten zabieg) i zapytaj o tą kurację. Ona oceni stan Twoich
blizn i rozplanuje stężenie kwasu. Będziesz mogła spokojnie wychodzić na
dwór.]
W razie pytań służę szczegółami.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-23 18:13:35

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam kurację kwasami owocowymi. > W razie pytań służę szczegółami.

Witam.
Włącze się w rozmowę, ponieważ temat bardzo mnie interesuje. Słyszałam dwie
wersje- skóra będzie się łuszczyła oraz , że natychmiast można wyjść i nic
nie widać. Od czego to zależy? ile zabiegów potrzeba? jaka jest cena? czy są
ograniczenia wiekowe? Sorki za zalew pytań
Pozdrawiam
Szanna
lekko zbliźniała

1. Data: 2003-02-23 19:11:37

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
> nie widać. Od czego to zależy? ile zabiegów potrzeba? jaka jest cena? czy

> ograniczenia wiekowe? Sorki za zalew pytań

Ostatnio kosmetyczka zaproponowala mojej kolezance taka kuracje, we
Wroclawiu. Koszt to 80zl za zabieg, potrzeba minimum szesciu zabiegow ,
kazdy w tygodniowym odstepie czasu. I faktycznie odpowiednie pory na takie
zabiegi to wiosna i jesien.
Pozdrawiam, Kaska

1. Data: 2003-02-23 23:48:57

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwasy owocowe to inaczej występujące w owocach kwasy organiczne. Zabieg
polega na tym, że kwasem owocowym o większym stężeniu złuszcza się
zrogowaciałe łuseczki na powierzchni naskórka i regeneruje skórę.
W przypadku pierwszego zabiegu zaleca się zazwyczaj domową kurację
wspomagającą. Dostaje się do domu kwas i należy stosować go przez tydzień, a
następnie pojawić się w gabinecie na zabiegu.
Blizny i przebarwienia znikają zazwyczaj po 2 - 3 zabiegach. (czyli po 1 -
1,5 roku, gdyż zabieg ten można wykonywać jednorazowo tylko jesienią i
wiosną). Po takim zabiegu nie wygląda się źle, można spokojnie chodzić po
ulicy, należy tylko pamiętać, żeby nie wystawiać się do słońca i nie
korzystać w tym czasie z solarium.Skóra po zabiegu odnawia się po około 28
dniach, ale już po kilku dniach można zauważyć pierwsze efekty: jasny i
świeży wygląd.
Ceny są różne w zależności od preparatów jakimi są wykonywane. W Gdańsku
zabieg kosmetykiem Dermiki (bez kuracji domowej) kosztuje 40 zl.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-24 17:53:28

Od: "Anka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chemabrazja-silny peeling-jednorazowy, ale skuteczny. Koszt okolo 950 zl
> i na 5 dni jest sie koloru niebieskiego;-), dlatego zalecane jest
> siedzenie w domku.

ale ja nie chce walczyc ze swoim cialem, tylko mu pomoc. Poza tym przeraza
mnie ta cena... Moze znacie jakis krem ? ;-)

Re: chce zadbac o moja buzke
chce zadbac o moja buzke
Lierac czy Vichy
Rycyna - jeszcze jedno pytanie.