"bypassy"

31. Data: 2000-07-10 06:34:03

Temat: Odp: "bypassy"
Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek W <z...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:P_L95.32590$Q...@n...tpnet.pl...

> Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:1aL95.32460$Q...@n...tpnet.pl...
> usłyszymy
>

> a na pewno wiesz co to kalumnia?
> pzdr

sorry - powinno być "kalumnii"
kalumnia - niesłuszne, krzywdzące oskarżenie, potwarz, oszczerstwo, podła kalumnia.
Rzucać na kogoś
kalumnie.
"Słownik języka polskiego" tom I str. 861 PWN Warszawa 1978
Czy może myślałeś, że chodzi mi o jakieś inne znaczenie?

Pozdrawiam
Leszek

32. Data: 2000-07-10 06:55:21

Temat: Odp: Odp: "bypassy" - dłuuugie !
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Krawiec <k...@c...edu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Chyba juz o to kiedys pytalem, ale nie dostalem jasnej odpowiedzi:
> Co to sa prady selektywne (prady S P i jakies tam inne ?) ?
> Jaka jest ich charakterystyka ?

Jest to pole elektromagnetyczne o określonych parametrach. Jakich nie
pamiętam, ale to nie jest w tym momencie ważne. Istotne jest oddziaływanie.
Są 2 rodzaje prądów, w zależnoości od natężenia działają na układ
sympatyczny lub parasympatyczny. Jak wiadomo, te układy muszą być w
równowadze. Zachwianie tej równowagi jest przyczyną wielu chorób. Zabiegi są
po parędziesiąt zł.,tak że seria kosztuje 100 - 200 zł. w przybliżeniu.

> IMHO ten referat to rodzaj autoreklamy podszywajacej sie pod
> badania naukowe.

Ja tego tak nie widzę. Tam podane są przecież suche fakty, a że w
większości wyniki pozytywne, no cóż niektórzy pewnie chcieli by przeczytać o
wysokim procencie umieralności (nie mam Ciebie na myśli), to wtedy było by
to dla nich wiarygodne.
Jacenty

33. Data: 2000-07-10 19:30:45

Od: "Marek W" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:v7ea5.36071$Q...@n...tpnet.pl...

> [...]
> "Słownik języka polskiego" tom I str. 861 PWN Warszawa 1978
> Czy może myślałeś, że chodzi mi o jakieś inne znaczenie?

no wlasnie-musi byc niesluszne
i mysle czas skonczyc bezsensowna dyskusje o szarlatanach
wszyscy oczywiscie czekamy na nobla dla p.kwasniewskiego
pzdr

34. Data: 2000-07-10 23:00:46

Temat: Re: Odp: Odp: "bypassy" - dłuuugie !
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

35. Data: 2000-07-10 23:20:19

Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie-musi byc niesluszne
> i mysle czas skonczyc bezsensowna dyskusje o szarlatanach

Użyłeś mocnego słowa. Tylko ani jednego dowodu na poparcie tego słowa.
Może się sprężysz i napiszesz coś konkretnego?
Inaczej to Ty wychodzisz na szarlatana.

Leszek

36. Data: 2000-07-10 23:29:30

Temat: Re: "bypassy"
Od: t...@a...gliwice.pl (Leszek A. Szczepanowski) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jul 2000 23:20:19 GMT, =?iso-8859-2?Q?Leszek_Serdy=F1ski?= wrote:

> Użyłeś mocnego słowa. Tylko ani jednego dowodu na poparcie tego słowa.
> Może się sprężysz i napiszesz coś konkretnego?
> Inaczej to Ty wychodzisz na szarlatana.

Jesli chodzi o diete Kwasniewskiego to pol roku zarlem to co
on zalecal, lacznie z robieniem sobie tego "chlebka" podobnego
do nalesnikow. zadnych efektow. wniosek - do dupy.
Jedynym kryterium jesli chce sie schudnac, jest ilosc jedzenia.
mozna jesc co sie chce.
--
Leszek A. Szczepanowski
t...@a...gliwice.pl

37. Data: 2000-07-11 05:39:19

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszyscy oczywiscie czekamy na nobla dla p.kwasniewskiego

Może się jeszcze zdziwisz... W 1999 roku zgłosili dr.Kwaśniewskiego do
nagrody Nobla lekarze z Austrii i Niemiec (jakieś ichnie stowarzyszenie
lekarskie). Słyszał ktoś o tym w Polsce ?

"Jadarek" - Dariusz Kral

38. Data: 2000-07-11 07:41:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

39. Data: 2000-07-11 07:50:52

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:396a5b9a.131125188@news.ampr.gliwice.pl...

> Jesli chodzi o diete Kwasniewskiego to pol roku zarlem to co
> on zalecal, lacznie z robieniem sobie tego "chlebka" podobnego
> do nalesnikow. zadnych efektow. wniosek - do dupy.
Upraszczasz sprawę. Chlebków tez nie piekę. To dla pasjonatów. Co do wagi
to najlepsze efekty mają ci z nadwagą kilkunastu lub więcej kg. Ja z
niewielką 5 kg też stanąłem w miejscu i już się nią nie przejmuję. Dla mnie
ważne że nie tyję. Z tym co piszesz, że ważne ile się je to święta prawda, z
tym że w DO to jest trochę inaczej. Nie jedząc za dużo węglowodanów nie
utyjesz nawet jak przekroczysz zapotrzebowanie energetyczne w kaloriach, ale
żeby schudnąć, to musi być niedobór kalorii. Jest to zwykłe prawo zachowania
energii i tego nie ominiesz.
Dla tego właśnie wybrałem DO, że nie muszę się ograniczać (z wyjątkiem
węglowodanów) i jem ile chcę, do uczucia sytości. Zależy to od charakteru.
Ja łatwo rezygnuję np z lodów. Gorzej jak mam zjeść loda ale tylko raz
dziennie i małego. Są to sprawy indywidualne.
Przestałem też zawzięcie szukać dowodów przeciw DO. Jak na razie mimo
poszukiwań nie znalazłem udokumentowanych dowodów szkodliwości i to mi
wystarczy. Sam na wszelki wypadek robię sobie co 3 m-ce badania i jest OK.
Jacenty

40. Data: 2000-07-11 08:01:36

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...
On Mon, 10 Jul 2000, Jacenty wrote:

> Ja tego tak nie widzę. Tam podane są przecież suche fakty, a że w
> większości wyniki pozytywne, no cóż niektórzy pewnie chcieli by przeczytać

Wiesz co? Nudzi mnie to. Trochę wyżej znajdziesz mój post dla czego jestem
na DO w temacie "bypassy". Jak chcesz dowodów to sam zacznij robić badanie
jeżeli jesteś taki dociekliwy. Ja też chciałbym wiedzieć jak to jest na
prawdę, ale tego jest bardzo mało, chociaż w Stanach zabierają się za to.
Poszukaj sobie w inecie o badaniach nad podobną dietą Atkinsa (choć nie
taką samą). Bez urazy, ale ja nie jestem lekarzem. Mi wystarczy na moje
potrzeby brak dowodów o szkodliwości i okresowe badania. Nie jestem jak może
przypuszczasz fanatykiem diety i staram się zachować ostrożność.
Jacenty
PS
Nie musisz dublować swoich postów na grupę i na priva. Chyba, że chcesz
wyłącznie prywatnie podyskutyować.

Pani chematolog z Radomia olewa pacjentów
Tabletki Minulet
Re: aa
korki z fizjo?
niskie ciśnienie