cd dalszy jesieni

11. Data: 2004-11-06 12:42:22

Temat: Re: cd dalszy jesieni
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message
news:cmg9hn$fid$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ta fotogaleria powoli doprowadza mnie do szału...to, czy zdjęcie się
> powiększy, czy nie, jest sprawą czysto losową.

Kliknij na lupe, zamknij okienko ktore w wyniku tego sie otworzy
i wtedy zdjecie powinno juz dac sie powiekszyc.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2004-11-06 14:37:54

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> napisanie
>
> http://www.republika.pl/krzywish/skroty.htm

Jeszcze jeden przydatny link;-)

http://ag.bocznica.org/

A mnie z polskich skrótów najbardziej przypadł do gustu II
oraz DCW, może dlatego że tego ostatniego wyrażenia używam dosć często:-)
Od dzisiaj będę pisać DCW:-D

Pozdrawiam
Marta

13. Data: 2004-11-06 15:59:55

Temat: Odp: cd dalszy jesieni
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cmi3d3$pmq$...@a...news.tpi.pl...

> A ja się na tych Waszych skrótach nie wyznaję ... poproszę o
napisanie
> słownika ;-)
>
> Serdecznie Miłka

BTW = Bei Gelegenheit

Pozdrawiam - Jagoda

14. Data: 2004-11-06 17:06:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.republika.pl/krzywish/skroty.htm

Problem z ta strona i podobnymi jest taki, ze oprocz czesto uzywanych skrotow
zawiera mase smiecia. Oceniam, ze tak z 5% tego co tam jest moze byc
normalnemu czlowiekowi przydatne. CZTWSJMKTUSINPN (chyba, ze trafi w
srodowisko jakichs maniakow, ktorzy tylko uzywaja skrotow i nie pisza normalnie).

Poza tym jest tam niejaki balagan. Normalne skroty, stosowane w zyciu codziennym
(jak OK czy BS) mieszaja sie z popularnymi komputerowymi, z komputerowymi
uzywanymi tylko w nielicznych srodowiskach, z "dowcipami" (takimi jak tlumaczenie
AOL) itd.

Ostrzegalbym osoby nie znajace angielskiego przed bezkrytycznym stosowaniem
skrotow z tego slowniczka, bo na przyklad slowo "cunt", rozszyfrowane jako "do
zobaczenia nastepnym razem" ma zgola inne znaczenie.

Pozdrowienia,
Michal

15. Data: 2004-11-06 19:30:22

Temat: Re: cd dalszy jesieni - ->OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:cw7jd.9109$8y4.485@fe1.columbus.rr.com...
> [...]
| normalnemu czlowiekowi przydatne. CZTWSJMKTUSINPN (chyba, ze trafi w
| srodowisko jakichs maniakow, ktorzy tylko uzywaja skrotow i nie pisza

Staram się nie używać tych skrótów (znam zresztą chyba tylko kilka) w
"normalnej",e-mailowej korespondencji - zawsze trafi się na kogoś, komu nie
będzie chciało się sprawdzić, co dany skrót znaczy:-) Poza tym mieszanie
angielskich skrótów do polskiego tekstu to grube nieporozumienie.

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2004-11-06 20:13:28

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

grube nieporozumienie.

> Pozdrawiam, Basia.

Jak Tadziu poczyta to o rasizm możesz być posądzona.
:-)))
Pozdrawiam lekuśko
skryba

17. Data: 2004-11-06 20:43:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Poza tym mieszanie
> angielskich skrótów do polskiego tekstu to grube nieporozumienie.

Nawet "OK"? :-)

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2004-11-06 20:57:29

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
| grube nieporozumienie.

| Jak Tadziu poczyta to o rasizm możesz być posądzona.
| :-)))

Hm, raczej o rozwinięty samokrytycyzm :-)))))

Pozdrawiam, Basia.

19. Data: 2004-11-06 20:58:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:jIajd.81174$xf6.19027@fe2.columbus.rr.com...
| "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

| Nawet "OK"? :-)

A ten skrót to już się mięzynarodowy zrobił. Doceniam Twój refleks;-)

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2004-11-06 21:03:09

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Poza tym mieszanie
> angielskich skrótów do polskiego tekstu to grube nieporozumienie.

Czy ja wiem?
Ja traktuję je jak słowa pochodzące z innych języków.
Komputer np, albo parasol:-)

Pozdrawiam
Marta

Morwa biała
Bardzo trudna zagadka- kwitnie o tej porze...
Uwolnione nasiona-zagadka
Fritilairia Uva Ulpis
czy ktoś umie mi pomóc? :)