RE: cellulit

1. Data: 2003-03-10 13:39:19

Temat: RE: cellulit
Od: a...@m...pl (Agnieszka Biełous) szukaj wiadomości tego autora

> Ja!
> Ale juz mam z powrotem:)
> A udalo mi sie zlikwidowac calkowicie cellulit drugiego
> stopnia, a po jakims
> miesiacu radosci (i co za tym idzie - zaniedbania masazu,
> gimnastyki, diety
> itp) mam znowu, tyle ze znacznie mniejszy.
>
> Kaska

dzieki, pocieszylas mnie. moze powinnam bardziej sie starac ;)

Agnieszka mailto : agnieszka_mucko @ op.pl
GG 1082668 mailto : agnieszkab @ moravia-it.pl
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-10 13:53:14

Temat: Odp: cellulit
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Biełous <a...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:91BAB7EEB1DED211BDDE00E01890505F960778@NTSER
VER2...

> dzieki, pocieszylas mnie. moze powinnam bardziej sie starac ;)

A ja wlasnei zaczynam moją pierwsza walke........
Kupuje krem na cellulit, przymierzam sie do zakupu tego drogiego ustrojstwa
cellesse, odstawiam slodycze (buuuu) no i rozgladam sie za gimnastyka....
chcialabym w wodzie...
czy nie wiecie moze czy w Krakowie prowadzona jest gimnastyka w wodzie?
calusy
Kroofka

Nowość Nivea??????????????
Ziemia egipska