chloroza gardenii

1. Data: 2000-05-22 08:10:07

Temat: chloroza gardenii
Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mili moi, czytam Was tak "z doskoku", ale ze napotkalam problem w domowej
uprawie kwiatkow doniczkowych, prosilabym o rade.
U stojacej u mnie juz drugi rok gardenii, na tegorocznych przyrostach,
pojawily sie objawy chlorozy (liscie ladne, ale jasniutkiej barwy -
bladozielone). Nabylam nawoz Pokon przeznaczony dla roslin z chloroza. Czy
wystarczy zastosowanie wylacznie jego, ew. mozecie polecic lepszy srodek?

--
Z pozdrowionkami
Agnieszka

2. Data: 2000-05-22 15:45:55

Temat: Re: chloroza gardenii
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Czesc Agniecha. Jak tam Chester?
apropos gardenii, to przesadzalas w tym roku? moze podloze juz jalowe,
szczegolnie jesli caly czas rosnie w podlozu w ktorym przenioslas ze
sklepu. mlode przyrosty gardenii sa zwykle jasnozielone, gorzej jesli
barwa jest zolta. nawozenie o tej porze roku nie zaszkodzi na pewno.
Pokon jest dobry.
Dorota

3. Data: 2000-05-22 17:25:56

Temat: Odp: chloroza gardenii
Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> [...]
> sklepu. mlode przyrosty gardenii sa zwykle jasnozielone, gorzej jesli
> barwa jest zolta. nawozenie o tej porze roku nie zaszkodzi na pewno.

No tak, gora z gora sie nie spotka, ...
Chester do gardenii nie ma absolutnie dostepu - zakazane.
Tak, przesadzalam ja do innej doniczki, bo juz korzenei przerastaly, ale ta
bladosc lisci sie utrzymuje od dluzszego czasu. To sa jak najbardziej zdrowe
liscie (miesiste, sprezyste itp), tylko ta barwa - stanowczo za jasne.

--
Z pozdrowionkami
Agnieszka (niech bedzie - od Chestera - dla niewtajemniczonych to moj kot)

Skrzynki, skrzyneczki, kobialki
Re: Hot off the press!! Britney Nude!!!
Rafale! ratuj!!! Wrzosy a trawa.
ogrod Krystyny