co dodajecie do surówki z pora?

1. Data: 2001-10-24 11:38:33

Temat: Re: co dodajecie do surówki z pora?
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9r6dp6$elh$1@news.tpi.pl...
> Ja robię tę surówkę z jabłkiem i smietaną + sol i zastanawiam sie czy coś
> jeszcze pasuje do pora...
> Macie jakies inne wersje tej surowki?
>
> pozdrawiam
> Basia

Por w drobniutkie paseczki, kiszony ogore, kwasno-slodkie jablko - w drobne
slupeczki
Przyprawiam cukrem odrobina soli i oliwa

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-10-24 12:59:52

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja robię tę surówkę z jabłkiem i smietaną + sol i zastanawiam sie czy coś
> [...]

ja dodaję ogórki kwaszone trochę cukru i oliwe:)) i zostawiam na bardzo
długo aż por zmięknie:)

pozdrawiam
Magda

1. Data: 2001-10-24 13:05:17

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja robię tę surówkę z jabłkiem i smietaną + sol i zastanawiam sie czy coś
> jeszcze pasuje do pora...
> Macie jakies inne wersje tej surowki?

Może nie z pora, ale z porem... ;-)))
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/salatka_z_k
araluchami.htm
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/salatka_kur
czak.htm
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/surowki.htm
#Co%20zrobic%20z%20poram
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/surowki.htm
#Salatka%20z%20porow%20z
%20ananasem
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/surowki.htm
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-24 13:07:55

Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja robię tę surówkę z jabłkiem i smietaną + sol i zastanawiam sie czy coś
> jeszcze pasuje do pora...
> Macie jakies inne wersje tej surowki?

Kapusta + por + śmietana + przyprawa do sałatek z Knorra

swego czasu bardzo mi smakowało :)
Danka

1. Data: 2001-10-24 13:12:06

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> Ja robię tę surówkę z jabłkiem i smietaną + sol i zastanawiam sie czy coś
> jeszcze pasuje do pora...
> Macie jakies inne wersje tej surowki?

z ananasem
z ananasem i orzechami wloskimi (moga tez byc rodzynki)

(w kazdym przypadku z jogurtem lub na ostrzej - z majonezem)

--
Anna

1. Data: 2001-10-24 13:24:05

Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> Ja robię tę surówkę z jabłkiem i smietaną + sol i zastanawiam sie czy coś
> jeszcze pasuje do pora...
> Macie jakies inne wersje tej surowki?

Zamiast jabłka dodaj garstkę wymoczonych rodzynek, ale nie rezygnuj z soli.
Dodaj też do śmietany tyle posiekanego żółtka, żeby sos zrobił się żóltawy.

Pozdrawiam
leopard

1. Data: 2001-10-24 13:36:30

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9r6dp6$elh$...@n...tpi.pl...
> Ja robię tę surówkę z jabłkiem i smietaną + sol i zastanawiam sie czy coś
> jeszcze pasuje do pora...
> Macie jakies inne wersje tej surowki?

ja robiłam surówkę prymityw:
w malutkie paseczki por + marchewka na drobnej tarce + majonez + sól, pieprz
Dobre do schaboszczaków, kotlecików z cycków i kartofelków.

Wkn

1. Data: 2001-10-24 14:30:03

Od: "Bee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a) w wiadomości: <9r6dp6$elh$1@news.tpi.pl>...
>Ja robię tę surówkę z jabłkiem i smietaną + sol i zastanawiam sie czy coś
> [...]

Ja dodaje do pora kukurydzę, sól, pieprz, troszke cukru, majonez

albo
por w talarki, kukurydza, kolorowa(czerwona, żółta, zielona) surowa papryka,
przyprawy, majonez lub jogurt - tę najbardziej lubię,

albo
por, rzodkiewka starta na tarce, i przerózne wariacje z paprykami i
kukurydzą, aby było kolorowo, przyprawy, jogurt lub majonez

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2001-10-24 14:36:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

sam por, pociety cienko, kolka porozlaczac, posolic, duzo soku z
cytryny, niech sie przegryzie, przed samym podaniem dodac
kwasniej smietany.
Mnie najbardziej smakuje z pure kartoflanym, albo z pym puree
plus jakies schabowe miesko (nie-chude, i smazone na przyklad)

Krysia

P.S. a tak, to uzywam pora zamiennie z cebula. uszlachetnia to
salatki

K.T. - starannie opakowana

dyniowa zupa cytrynowa
szkodliwosc zycia