co poradzcicie mojemu mężowi :) ?

1. Data: 2003-06-25 18:06:02

Temat: Re: co poradzcicie mojemu mężowi :) ?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bdhfsg$d8m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witajcie,

Oprócz tego balsamu Nivea - dobry jest też balsam po goleniu z YR - mój
mąż - super alergik bardzo go sobie chwali, zużył właśnie kolejne
opakowanie.
A z nożyków - polecam Wilkinsona, jednorazówki (tylko z nazwy) takie z
trzema ostrzami. Sama też ich używam i to są jedyne maszynki po których krew
mi się nie leje z łydek strumieniami.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Czasami myślę, że Bóg tworząc człowieka,
przecenił nieco swoje zdolności (O. Wilde)

1. Data: 2003-06-27 13:12:30

Temat: co poradzcicie mojemu mężowi :) ?
Od: "Kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
Jaki kosmetyk po goleniu czy może nawet jaką maszynkę do golenia
poradzilibyście mojemu biednemu mężusiowi, który po każdym goleniu ma mocno
podrażnioną skórę i dużo czerwonych i czasem krwawiących krostek. Dodam, że
mąż ma cerę suchą i nie trądzikową.
Serce mi się kraje, jak na niego patrzę...
dzięki,
pzdr, :)
Kinga

1. Data: 2003-06-27 13:16:40

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>podrażnioną skórę i dużo czerwonych i czasem krwawiących krostek. Dodam, że

Zdecydowanie balsam po goleniu Nivea sensitive (w bialej buteleczce). Moj maz
sobie go bardzo chwali. Bardzo dobry jest tez podobny kosmetyk z Vichy Homme.
I zadnej wody po goleniu - zawieraja alkohol !

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-27 13:41:18

Od: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

mój też ma taki problem i też chwali sobie balsam Nivea - ten balsam jest
swietny

1. Data: 2003-06-27 13:44:05

Od: Keyop <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bdhfsg$d8m$1@atlantis.news.tpi.pl>, Kinga pisze:

> [...]
> mocno podrażnioną skórę i dużo czerwonych i czasem krwawiących krostek.
> Dodam, że mąż ma cerę suchą i nie trądzikową.

Nie tak dawno na grupie ktoś pisał, że miał podobny problem i okazało się,
że jest uczulony na metal, z którego robią ostrza maszynek do golenia.
Może warto zrobić testy alergiczne?

Poza tym ja bym radził:
- golić się porządną maszynką z wymiennymi nożykami, np. Gilette lub
Wilkinson (tej drugiej marki używam od dawna); wybrać któryś z droższych
modeli, w stylu ,,trzy elastyczne ostrza pokryte diamentem''

raczej nie elektryczną (podrażniała mnie), nie jednorazówkami (toż, ale
bardzo), nie żyletkami (takoż)

- oczywiście golić się z włosem; maszynki nie dociskać do skóry (niech się
opiera o nią jedynie i pociągać delikatnie)

- dobrze namydlić kremem do golenia do skóry wrażliwej, przy mydleniu sporo
wody, żeby wyszła bardzo leciutka i ,,poślizgowa'' piana

- po goleniu płyn bezalkoholowy (na przykład Dermika robi tonik
bezalkoholowy po goleniu);
acz moim zdaniem lepiej kosmetyk z niewielką ilością alkoholu - z
droższych może być Clinique lub Biotherm, z tańszych BodyShop ma dość
przyjemne

- poza tym jakiś kosmetyk łagodzący dla skóry, np. żel Dermiki do skóry
skłonnej do podrażnień

- twarz myć czymś bardzo łągodnym, w żadnym razie mydłem; może być jakiś
łagodny żel lub pianka (broń boże z kwasami czy do cery trądzikowej)

- na wieczór (w ciągu dnia, gdy trzeba, też) jakiś krem czy inne cuś
nawilżające do twarzy

- jeśli krwawiące krostki powstają z powodu niedostatecznego napięcia skóry
(na szyi), jakiś środek napinający, na tym to akurat panie znają się bez
porównania lepiej ode mnie

Konkretne marki kosmetyków chyba nie mają kluczowego znaczenia, mam wrażenie
po sobie.

Jeśli to wszystko nie pomoże, zrezygnować z golenia, przyzwyczaić się do
3-dniowego zarostu i podcinać trymerem.

Radek, pragnący dziwnego, KSG
--
Hrabina szła posuwistym krokiem przez krużganki, boazerie i lampasy swego
barokowego pałacu z II wieku p.n.e.

1. Data: 2003-06-27 14:42:09

Od: Michal <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga wrote:
> [...]
> podrażnioną skórę i dużo czerwonych i czasem krwawiących krostek. Dodam, że

Tez polecam balsam po goleniu Nivea, zdecydowanie bialy... niebieski
jest chyba bardziej 'agresywny'.
Ja stosuje maszynke Gilette Mach 3, jedno ostrze stosuje przez mniej
wiecej tydzien i wtedy wszystko jest ok.
Wydaje mi sie ze ostre ostrza i dobry delikatny balsam po goleniu to
odpowiedni zestaw.
No i oczywiscie wypadaloby stosowac inne kosmetyki, o ktorych pisze Keyop.

pozdrawiam
Michal

1. Data: 2003-06-27 18:03:31

Od: "Kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za porady :) teraz muszę tylko męża przekonać do tych skutecznych
kosmetyków, które proponujecie (on jest z tych facetów którzy uznają tylko
dezodorant, płyn po goleniu i krem do twarzy :)...a rady Keyopa wydrukuję i
powieszę mu przy lustrze w łazience :)
pzdr, :)
Kinga

1. Data: 2003-06-28 22:29:28

Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serce mi się kraje, jak na niego patrzę...

To może lepiej, żeby kłuł niż wywoływał zaburzenia pracy serca. Trochę
poświęcienia i będzie szczęśliwy goląc się raz na tydzień.

PA

1. Data: 2003-06-30 10:44:07

Temat: Odp: co poradzcicie mojemu mężowi :) ?
Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki kosmetyk po goleniu czy może nawet jaką maszynkę do golenia

ja do golenia uzywam maszynek polsilver 2
po goleniu uzywam kremu nawilżającego z aloesem (oriflame), działa łągodząco
miałem go za niecałe 4zł a teraz ponad 15 kosztuje :-)

www.mininiebo.pl
Odkrylam fajna maseczke...
jak uwazacie?
Mleczka i balsamy do ciała - co wybrać?