co radzicie?

31. Data: 2004-12-22 18:55:32

Temat: Re: co radzicie?
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cqcehi$7s9$1@inews.gazeta.pl...

> takich co niby to czytali Kwasniewskiego i nie wiele zrozumieli to na tej
> grupie jest wielu, jeden po dlugiej przerwie wlasnie niesmialo powraca.
Mam
> nadzieje ze juz ma gotowy raport co to ma zmiazdzyc definitywnie DrJK ;)

zmiazdzyć DrJK??? chyba smiechem

dlaczego Dr piszesz z duzej litery ????
mam nadzieje ,ze nie klekasz przy tym

32. Data: 2004-12-22 19:11:51

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zmiazdzyć DrJK??? chyba smiechem

tego tez nie jest w stanie zrobic

> dlaczego Dr piszesz z duzej litery ????
> mam nadzieje ,ze nie klekasz przy tym

a co nie wolno mi ? (jak lubie)

Jurek

33. Data: 2004-12-22 19:17:21

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Dec 2004 20:11:51 +0100, na pl.misc.dieta, Jurek napisał(a):

> a co nie wolno mi ? (jak lubie)

Nie, no wolno!
A z ciekawości, pokłony stosujesz?

puchaty

34. Data: 2004-12-22 19:24:04

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, no wolno!

dziekuje!

> A z ciekawości, pokłony stosujesz?

to zalezy :/

> puchaty

Jurek

35. Data: 2004-12-22 19:37:39

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tego tez nie jest w stanie zrobic

> a co nie wolno mi ? (jak lubie)

wolno, wolno Jurku .
a czy masz jakis ołtarzyk z figurka lub chociaż zdjeciem Dr, przed ktorym
móglbyś oddawać mu czesc??

36. Data: 2004-12-22 21:15:42

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cytaty jakie podales i to co napisales powyzej, swiadczy tylko o twoim
> zamilowaniu do manipulacji (jak twoje stopki zreszta).

Eee przeceniasz ;) świadczy to tylko i wyłącznie o krnąbrności autora ;) ba
Hegemon prawdziwy , ale cóż się spodziewać czyta fragmenty a potem wyciąga
wnioski całościowe , zupełnie jak u konia ;)))

Slawek

37. Data: 2004-12-22 21:44:44

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
cqcia6

> wolno, wolno Jurku .

chociaz tyle mi wolno :/

> a czy masz jakis ołtarzyk z figurka lub chociaż zdjeciem Dr, przed ktorym
> móglbyś oddawać mu czesc??

no nie dorobilem sie jeszcze, ale nie trace nadziei ze Ty , Duszolap i
Cooler zrobicie zrzutke i zrobicie mi taki prezent, zebym wreszcie mogl bic
czolem przed jakim bostwem :))

Jurek

38. Data: 2004-12-26 22:03:26

Od: Nocker <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek napisał(a):
> Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Ja do diety Kwaśniewskiego się NIGDY nie przekonam. Znam wiele osób,
które okropnie zachwalają tę diętę, że niby działa, że jest doskonała,
ale nie widziałem jeszcze nikogo, kto by po niej schudł. Zachwalają ją
osoby wciąż otyłe. Może przekonałbym się, gdybym widział osoby szczupłe,
chwalące tę dietę.

Kamil

39. Data: 2004-12-27 18:29:11

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

miesiac to za malo, przestrzegaj diety a po nastepnym miesiacu zauwazysz
roznice...tak bylo w moim przypadku

40. Data: 2005-01-04 10:04:33

Temat: Odp: co radzicie?
Od: "GOGO" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam... miesiąc temu zaprzestałam jedzenia słodyczy- o dziwo
wytrawłam....
> udaje mi się nie skusić
> nie słodzę
> nie używam masła/ margaryny
> nie używam innych tłuszczy: smalcu itp (tylko oliwa z oliwek do sałatek)
> nie jem fast foodów
> nie pije gazowanych kolorowych napoi
> i.... nic waga ani drgnie :-((
> jakieś pomysły? co sie dzieje? przecież każdy normalny osobnik juz dawno
> pożegnałby sie z przynajmniej 2/3 kilogramami.
>
> Dominika
Super to prawie wstęp do diety Montignaca zapraszam jeszcze parę zmian i
będzie ok :D
Wejdż na www.dietaMM.com tam znajdziesz informację jak postępować i możesz
zapytać o szczegóły , skoro już tyle wyrzeczeń za tobą to szkoda ich
zmarnować.

Pozdrawiam GOGO

chcecie schudnąć zajrzyjcie - 100 % satysfakcji
co to za ciasto?
Dieta przy dializie
chcecie schudnąć zajrzyjcie - 100 % satysfakcji
Zyczenia