co to za ciasto?

1. Data: 2004-12-20 20:54:10

Temat: co to za ciasto?
Od: "Fsanz" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

w restauracji do barszczu podano mi małego pierożka z smażonym miesem
mielonym w srodku. interesuje mnie ciasto z ktorego sie wykonuje te
pierożki- samborki?
nie jest to cisto francuskie ani kruche - coś pomiedzy tymi dwoma. jest
suche w dotyku - nie zostawia tłustych śladów, jest cieniutkie i dobrze
utrzymuje formę wypukłego pierożka z wyraźnymi brzegami.
pytałam kelnera - odpowiedział ze tylko kucharz mogłby udzielic mi
odpowiedzi na temat składu ciasta, jednak nie mogł wtedy.
czy ktos z was zna moze nazwe tego ciasta, lub podpowie czego mam szukac?

2. Data: 2004-12-20 21:06:34

Temat: Re: co to za ciasto?
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fsanz" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
>w restauracji do barszczu podano mi małego pierożka z smażonym miesem

NTG -> pl.rec.kuchnia

--
pozdrawiam, misiczka

"Każda kobieta uważa się za niezastąpioną,
choć sądzi, że sama mogłaby zastąpić bez trudu każdą inną."
Pitigrilli (Dino Segre)
http://misiczka.com

Dieta przy dializie
chcecie schudnąć zajrzyjcie - 100 % satysfakcji
Zyczenia
meridia 10 - 15 ?
Jak zrzucic 5 kg