czemu ? (Bzd+nauka)

1. Data: 2004-06-26 22:20:53

Temat: czemu ? (Bzd+nauka)
Od: "aphex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

od paru lat jak mam depresje i stany lękowe biore leki antydepresyjne
(ssri - cipramil) i mam problemy z koncentracją i nauką, czytam coś i ucieka
mi z głowy, niepotrafię zapamiętać rzeczy prostych i logicznych, np. czytam
książkę, proboje sie z niej uczyc ale nagle odlatuje od tego i łapie się na
rozkojarzeniu.
Ostatnio od 4 dni biore coś bardziej ospokajającego "xanax" i zauważyłem
niesamowitą poprawę z nauką, czytam i rozumiem, cieszę się że wreszcie coś
mi świta w głowie i coś kapuje z książki i nawet zapamiętuje, myśli
negatywne i obsesyjne znikają i potrafię skupić się nad jedym i normalnie
logicznie myśleć. Ogólnie porządek.
Czemu tak jest ????
z jakiego powodu mam takie problemy z nauką, co dają te benzodiazepiny,
brałem je rzadko bo lekko uzależniają, ale teraz od 4 dni jest 1000X lepiej.
O co tu chodzi.

:-?

--
AFX: gg:2048838; a...@t...pl; www.aphextwin.end.pl
Soltek Frn2-L; athlon 2500+ barton; geforce 3ti200;

1. Data: 2004-06-26 23:10:01

Temat: Odp: czemu ? (Bzd+nauka)
Od: "Arystokrates" <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aphex <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9FmDc.131654$v...@n...chello.at...

[...]
> O co tu chodzi.

Moze miales zle dobrane. Ja tez bralem cipramil przez jakis czas, straszne
gowno.

1. Data: 2004-06-26 23:19:52

Temat: Re: czemu ? (Bzd+nauka)
Od: "bigda" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Benzodiazepiny to leki antylękowe. Problem z nimi polega na tym, że po
odstawieniu, stany lękowe najczęściej wracają.

1. Data: 2004-06-26 23:20:46

Od: "aphex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

biore leki od 7 lat
gdy trafiłem na cipramil (pl. odpowiednik CITAL)
to było bardzo dobrze, 0 objawów ubocznych, szybkie działanie, można pić
alk, i to nowy lek, i niezbyt drogi.

z nowszych antydepr. jest jeszcze:
TRITTICO, ZOLAFREN, REMERON i jakieś inne
ale niechce zmieniac bo poki co testowałem na sobie dziesiatki i ten
cipramil jest najlepszy od 2 lat.

najgorsze jakie wspominam to: anafranil, doxepin.
HARDCORE

1. Data: 2004-06-28 17:22:49

Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

aphex <a...@t...pl> pisze:
> od paru lat jak mam depresje i stany lękowe biore leki antydepresyjne
> (ssri - cipramil) i mam problemy z koncentracją i nauką, czytam coś i

No tak... Prochów najlepiej nabrać :)
Jakaś przyczyna tej depresji chyba jest...
Znajomych nie masz, rodziny, tylko aptekę?

Znajdź przyczynę, to i depresja minie pewnie...

Jeśli uraziłem kogoś moją ignorancja i lekceważeniem
jakże ważnego problemu depresji, to przepraszam.

--
ŁK

do naśladowców Kominka
zespol minotaura ??