z pamietnika kominka

1. Data: 2004-06-25 22:42:38

Temat: z pamietnika kominka
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Francja dostala w dupe. Przegralem caly swoj majatek. Bedzie tego
parenascie zlotych.

Szukam dalszych negatywow(kurwa, czy to dobre okreslenie?) dzisieszego
wieczora(a moze wieczoru?).
I nic nie znajduje.
Mam od cholery koli w lodowce, co najmniej 30 dkg Michalkow i cala paczke
fajek. Niestety moj facet Bluzgacz dzis mnie opuscil, ale za to jest kilka
kobiet na gg, ktore umilaja mi wieczor i pocieszaja po przegranej calego
dorobku zycia.
W radio napierdala Andrzej Rybinski, ktory "nie licze godzin i dat, to
zycie mija, nie ja..."
Pikny wieczor!

I nudny w chuj. Mam ochote go jakos zmienic.
Chyba ubiore sie i wyjde sciemnic pania z 'nocnego'. Ona zawsze tak ladnie
sie do mnie usmiecha, jakby miala nadzieje, ze ten jeden jedyny raz nie
odejde z zakupami, a zostane i wylize jej szparke. Nie jest w moim typie.
Nie myje stop, nosi tanie ponczochy, ma tluste wlosy i ciagle jeden, nudny
wyraz twarzy. Niech spierdala na drzewo.

Albo pojde do drugiego nocnego. Tam z kolei byly az dwie panie, ktore
ostatni tyz ladnie sie od mnie usmiechaly. Nawet nieudolnie probowaly
zalotnie zagadywac, jakby chcialy mnie zarazem sciemnic i zrobic idiote.
Czulem, ze rozbieraja mnie wzrokiem te stare, nieprzeruchane raszple.

Jesli starczy mi sil, to pojde sobie na stacje benzynowa, oddalona od mojej
chaty o jakies dwa przystanki autobusowe. Tam pracuje kobieta, ktorej
rozpracowac nie moge. Nie usmiechala sie do mnie, nie spogladala ukradkiem,
nie dziekowala, kiedy cos kupowalem, a mimo tego - mam nieodparte wrazenie,
ze chcialaby mnie przeleciec gdzies za budynkiem stacji, w oparach oleju i
beznzyny.

Albo ta mloda suka z makdonalda...
Ze swoim falszywym usmiechem, wyuczonymi tekstami i niemalze niezauwazalnym
spojrzeniem pozadania - ona takze chcialaby mnie zerznac. Wiem o tym.
Kiedy wychodze z maka, to widze w odbiciu szyby jak odprowadza mnie
wzrokiem. Pewnie mysli sobie wtedy: ach, chcialabym, abys wlozyl mi
mak-frytke prosto w moja ciasna, pozywna szparke, ktora sprzedalabym ci
promocyjnie w pakiecie z zabawkowym slonikiem happy-meal.

Rano, kiedy pojde po kole i gazete, spotkam sympatyczna, gruba i stara
sprzedawczynie, ktora czasami mam nawet ochote przeleciec tylko po to, aby
miala pozniej zludne wrazenie, ze nie jest juz wrakiem kobiety,
dogorywajaca resztka, ktorej zaden szanujacy sie facet nie wezmie nawet na
godzine.
Czy wy tez tak macie?
Czy macie takie dni, kiedy myslicie, ze caly swiat chce was wybzykac?

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Wszystko, co robie - robie dla wspomnien

1. Data: 2004-06-25 23:10:53

Temat: Re: z pamietnika kominka
Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK <k...@o...org.pl> napisał(a):

> [...]
> kobiet na gg, ktore umilaja mi wieczor i pocieszaja po przegranej calego
/ciach/

Cokolwiek bym nie napisala i tak to nie odda mego zalu nad twoja zalosna
sytuacja.
Zalosny jest twoj maly swiat w ktorym nie widzisz nic poza fajami i cipami (i
penisem Bluzgacza, czasem Logana).
Opis twego szarego i bezpluciowego wieczoru wstrzasnal mna doglebnie ze zaraz
po przeczytaniu, w kiblu wyrzygalam caly obiad.
Tylko prosze, nie traktuj tego jako ataku na ciebie, wiesz przeciez ze mi na
tobie zalezy. Chce tylko abys zrozumial ze nie jestes jedynym "loser'em" na
tym swiecie, jest jeszcze Bluzgacz.
Pociesz sie tym ze wczesnij czy pozniej (bardziej wczesniej) umrzesz na raka
pluc albo chorobe weneryczna ( po stosunkach z dziwkami, bo zadna szanujaca
sie kobita cie nie zechce).
A co do tych grubych, mlodych, chudych, sztucznych itd itp sprzedawczyn w
sklepach i mcdonaldach, to pamietaj , ciesz sie poki jeszcze sa i zwracaja na
ciebie uwag, badz im wdzieczny.

--
"When fortune smiles at something as violent and ugly as revange,
it seems proof like no other,

1. Data: 2004-06-26 00:17:36

Od: "+piotr kaziuk+" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobre :)

:))) :P

pozdrawiam

+pk+

1. Data: 2004-06-26 01:23:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia :
> [...]

Swietne. :)))

Sporo moglbym sie od Ciebie nauczyc. ;)))

--
Czarek

1. Data: 2004-06-26 03:18:03

Od: "Nefryt" <...@...X> szukaj wiadomości tego autora

> Cokolwiek bym nie napisala i tak to nie odda mego zalu nad twoja zalosna
> sytuacja.

pieknie powiedziane, nawet sie wzruszylem troszke ;)

1. Data: 2004-06-26 06:13:46

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 25 Jun 2004 23:10:53 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, Kasia
napisal(a):

> A co do tych grubych, mlodych, chudych, sztucznych itd itp sprzedawczyn w
> sklepach i mcdonaldach, to pamietaj , ciesz sie poki jeszcze sa i zwracaja na
> ciebie uwag, badz im wdzieczny.

One to robią dla pieniędzy, jak wy wszystkie.

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"krotko mowiac, jestes pojebany" Oloix - psp 18.06.2004

1. Data: 2004-06-26 08:39:23

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 26 Jun 2004 10:41:17 +0200, na pl.sci.psychologia, GABi napisal(a):

> Ja rozumiem, że można na takie posty nabrać się raz, dwa, no trzy razy ?
> Ale za kazdym razem się nabierać, szczerze Ci współczuję !

Nie śmiej się z niej.
To głupia, naprawdę bardzo głupia kobieta. Ale kim byłby K. gdyby nie takie
poczwary? :)

1. Data: 2004-06-26 08:41:17

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia napisał:

> [...]

Ja rozumiem, że można na takie posty nabrać się raz, dwa, no trzy razy ?
Ale za kazdym razem się nabierać, szczerze Ci współczuję !

:)

--
GABi

1. Data: 2004-06-26 09:02:31

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Logan napisał:

> Nie śmiej się z niej.

Wcale się nie śmieję, wspołczuję Jej przecież :)

> To głupia, naprawdę bardzo głupia kobieta. Ale kim byłby K. gdyby nie takie
> poczwary? :)

Bosh.....
Chcesz dziewczynę w pędzić w głęboką depresję ?
;-))))

--
GABi

1. Data: 2004-06-26 09:04:50

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 26 Jun 2004 11:02:31 +0200, na pl.sci.psychologia, GABi napisal(a):

> Wcale się nie śmieję, wspołczuję Jej przecież :)

Nie współczuj [BTW: zauważasz, jak manipuluję Twoimi uczuciami? ;)], na to
nie zasłużyła.

> Chcesz dziewczynę w pędzić w głęboką depresję ?
> ;-))))

Niekoniecznie. Ale chętnie zasadziłbym wielkiego, lirycznego kopniaka w jej
niewątpliwie niemałej dupie :)

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"krotko mowiac, jestes pojebany" Oloix - psp 18.06.2004
976

szukam pomocy!!!!
terapia uzaleznienia od internetu
symulator form zycia i ewolucji / ciekawostka
problem ze stanem emocjonalnym
Jak sie przelamac?