czy ktoś używał...

1. Data: 2002-11-29 23:25:25

Temat: czy ktoś używał...
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kremu przeciwko rozstępom Bioptimale Yves Rocher? Zastanawiam się nad
kupnem...Czy warto? Ktoś ma może doświadczenie z tym kosmetykiem?

1. Data: 2002-11-30 07:37:59

Temat: Re: czy ktoś używał...
Od: "CaThy" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> kremu przeciwko rozstępom Bioptimale Yves Rocher? Zastanawiam się nad
> kupnem...Czy warto? Ktoś ma może doświadczenie z tym kosmetykiem?

Witam.
Kiedys zafundowalam sobie w promocji dwa opakowania tego kremu i grzecznie
zuzylam oba i niestety dalo to ZERO efektu. Osobiscie polecam krem na
rozstepy z Avonu - naprawde daje efekty.

Pozdrawiam

CaThy

1. Data: 2002-11-30 08:52:40

Temat: Odp: czy ktoś używał...
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.....Osobiscie polecam krem na
> rozstepy z Avonu - naprawde daje efekty.

...a ja właśnie kończę krem z avonu i nie mogę powiedzieć, żeby coś mi
pomógł. Rozstepy jak były tak i są. Mam nawet wrażenie, że pojawiły się
jeszcze nowe :-((
Na wizaz.pl krem YR dostał 5 gwiazdek...chciałam usłyszeć więcej opinii.
Tobie nie pomógł.... teraz to już sama nie wiem, co zrobić...

1. Data: 2002-12-01 11:59:24

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kremu przeciwko rozstępom Bioptimale Yves Rocher? Zastanawiam się nad
> kupnem...Czy warto? Ktoś ma może doświadczenie z tym kosmetykiem?

...wczoraj zakupiłam dany kremik. Poszłam odebrać świecznik i skorzystałam z
rabatu 30%. Zobaczymy, ile on jest wart. Może mojej skórze pomoże...
Przy okazji pani w sklepie namówiła mnie na balsam mandarynkowy, który
pojawił się w ofercie na czas świąt...Pachnie dosyć przyjemnie...

trojmiejski fryzjer
jak wyprostować włosy??
Solarium czy Solarin lub AvecESoft
Wasz ideał