Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?

From: "idiom" <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Date: Tue, 21 Oct 2003 08:04:13 +0200

Użytkownik cari <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn0l81$8gt$...@a...news.tpi.pl...
> Jakos nie wierze, ze pozostale wartosci nie maja dla Ciebie znaczenia.
> Umawiasz sie z kazdym brzydkim i otylym? Czy oni maja na czole wypisana
> wartosc IQ?

Ależ oczywiście, że nie, ale przecież jakiś papierek z wynikiem testu mogą
mi pokazać ;))

Nie ma dla mnie znaczenia, że ktoś ma IQ 130, a ktoś inny 135, więc jest dla
mnie bardziej interesujący. Ale nikt mnie nie przekona, że nie zauważy się
róznicy (w rozmowie) z kimś, kto ma między 85 a 100 (np.) a kimś, kto ma
130.

Powinnam zapytać Was czy umawiacie się z każdym który IQ ma poniżej 80,
skoro IQ nie ma dla was znaczenia ??

pozdrawiam

Monika