czy to coś złego?

1. Data: 2000-04-20 20:58:59

Temat: czy to coś złego?
Od: "KS" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak oceniacie podrywanie dziewczyny która ma chłopaka?

jak oceniacie podrywającego?

i jak powinna się zachować "porządna" dziewczyna gdy jest podrywana przez
kogoś będąc z innym?

jakie są wasze zdania?

KS

1. Data: 2000-04-20 21:02:23

Temat: Re: czy to coś złego?
Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

KS wrote:

> jak oceniacie podrywanie dziewczyny która ma chłopaka?
>
> jak oceniacie podrywającego?

Jezeli podrywajacy jest obcy, to pomachac maczuga i go przepedzic,
jezeli jest moim krewnym, to zabic.

> i jak powinna się zachować "porządna" dziewczyna gdy jest podrywana
> przez kogoś będąc z innym?

Jak wyzej.

> jakie są wasze zdania?

Wlasnie takie.

--
DrYazzgod

--------------
"ZW": ... juz lata nic nie sciagalem... moze byc co kolwiek...
moze byc nawet z wirusem bo mam az dwa najnowsze natywirusy...
beda mialy troche zabawy i rozrywki jak dorwa jakiegos wirusa...
--------------

1. Data: 2000-04-20 21:15:59

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

KS wrote:
> jak oceniacie podrywanie dziewczyny która ma chłopaka?

Nie ma znaczenia czy ma chłopaka czy nie.

> jak oceniacie podrywającego?

Tak jak każdego innego.

> i jak powinna się zachować "porządna" dziewczyna gdy jest podrywana przez
> kogoś będąc z innym?

A to zależy od całokształtu, czyli praktycznie zawsze inaczej..

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-04-20 21:46:15

Od: "MEEHOO" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zalezy od tej dziewczyny. Powinna jednemu z nich wylozyc kawe na lawe.
Jezeli meczy sie w zwiazku z tym pierwszym - nie powinna tego ukrywac, bo to
moze przynies o wiele gorsze skutki niz po prostu mu o tym powiedziec.
Jezeli kocha jednak tego pierwszego - powinna uswiadomic "podrywacza" o
wiezi jaka laczy ja i jej chlopca.
MEEHOO

1. Data: 2000-04-21 07:13:51

Od: "Dorota" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

KS napisał(a) w wiadomości: ...
>jak oceniacie podrywanie dziewczyny która ma chłopaka?

To zalezy od okolicznosci. Nie podoba mi sie, kiedy gosc ewidentnie
przystawia sie do dziewczyny na oczach jej chlopaka.
Nie lubie tez ludzi, dla ktorych wrecz impulsem do zainteresowania sie
dziewczyna jest to, ze ktos inny sie nia zainteresowal (kompleksy, brak
wiary w umiejetnosc samodzielnego wyboru?)
>jak oceniacie podrywającego?
j/w (zaleznie od okolicznosci)
>i jak powinna się zachować "porządna" dziewczyna gdy jest podrywana przez
>kogoś będąc z innym?
Nie pozwolic na to, zeby jej chlopak zastanawial sie, o co tu chodzi - albo
splawia podrywacza na amen, albo prosi, zeby dal jej spokoj przynajmniej do
czasu, az zerwie ze swoim chlopakiem. I wtedy oczywiscie zrywa z nim.
Najgorzej jest pielegnowac watpliwosci - zarowno u chlopaka jak i u tego
drugiego.
Dorota
P.S. To samo mysle o ukladzie on, ona i ta trzecia.

1. Data: 2000-04-21 08:27:15

Od: "Maciej Soltysiak" <s...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ajaja ta monogamia zabije nas wszystkich.

Pomyslcie jak byloby inaczej gdyby nie poligamia nie wzbudzala takiej
zazdrosci.

Chociaz wojna na dwa fronty nikomu na dobre nigdy nie wyszla.

z kolei czy nasze uczucia to wojna ?

1. Data: 2000-04-21 09:53:21

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"KS" <k...@f...onet.pl> writes:

> jak oceniacie podrywanie dziewczyny która ma chłopaka?
>
> jak oceniacie podrywającego?

Nie oceniamy (ja znaczy sie).
Co mnie do tego?

> i jak powinna się zachować "porządna" dziewczyna gdy jest podrywana przez
> kogoś będąc z innym?

"porzadna" czyli jaka?
I czy ktos w ogole w takiej kwestii cos "powinien"?
To przeciez jego sprawa co zrobi...

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-04-21 09:58:49

Od: "Dorota" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Soltysiak napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Ajaja ta monogamia zabije nas wszystkich.
>
>Pomyslcie jak byloby inaczej gdyby nie poligamia nie wzbudzala takiej
>zazdrosci.

No to wyobraz sobie, ze jestes trzecim mezem kobiety, ktora kochasz. Z
pierwszym lacza ja wspomnienia pierwszej milosci, z drugim np wspolne
zainteresowania, a z toba na razie tylko seks. Na dodatek sypia z toba tylko
raz w tygodniu, bo tamci daja jej poczucie ciepla i rozrywke intelektualna.
Nie jestes zazdrosny?
Dorota

1. Data: 2000-04-21 15:08:04

Od: c...@p...pl.na.xiezycu ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Apr 2000 10:27:15 +0200, "Maciej Soltysiak"
<s...@r...com.pl> wrote:

>Pomyslcie jak byloby inaczej gdyby nie poligamia nie wzbudzala takiej
>zazdrosci.

hm. zazdrosci? imho monogamia ma jedna powazna zalete - spedzajac z
kims duzo czasu i poswiecajac tej osobie wiekszosc swoich mysli
(oczywiscie, jesli druga strona czyni to samo) ma sie szanse na
naprawde gleboki zwiazek, do ktorego nigdy nie dojdzie, jesli trzeba
bedzie dzielic czas, mysli i uczucia pomiedzy dwie, lub wiecej osob.
natomiast bycie w poligamii nie jest niczym trudnym - kazdy moze tego
zaznac - o ile w gre nie wchodza uczucia, plany na przyszlosc itd. a
czasem ma sie wrazenie, jakoby istnieli ludzie, ktorzy takich pojec
boja sie, jak ognia - to chyba najlepsi kandydaci na poligamistow.

--
[cookie]

1. Data: 2000-04-21 15:36:50

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[cookie]" wrote:
> [...]
> naprawde gleboki zwiazek, do ktorego nigdy nie dojdzie, jesli trzeba
> bedzie dzielic czas, mysli i uczucia pomiedzy dwie, lub wiecej osob.

Hmmm.. tu się trochę z Tobą nie zgodzę.
Chodzi mi o to, że można zawiązać bliski związek z więcej niż jedną osobą.

Natomiast faktem jest, że poligami nie bardzo jest co zazdrościć - to tylko
z zewnątrz wygląda tak różowo ;))

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

Tak w kwestii formalnej
Doswiadczenie Newcomba
make money while surfing - find the best progs
Psychologia lub socjologia zaocznie w Krakowie
ale tu smutno