Psychologia lub socjologia zaocznie w Krakowie

1. Data: 2000-04-20 15:06:32

Temat: Psychologia lub socjologia zaocznie w Krakowie
Od: "Ania Roślicka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko od znajomej, otoz chodzi o to gdzie (pewnie UJ, moze takze AP?)
mozna studiowac zaocznie w Krakowie te dwa w/w kierunki? Gdyby ktos z Was
moglby podac takze cene za semestr i ile jest zjazdow w miesiacu, to byloby
swietnie.

Z gory dziekuje!

Ania.

1. Data: 2000-04-20 21:47:12

Od: "Iza" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez jestem zainteresowana psychologia zaocznie
wiec jesli mozna prosic o informacje ...bylabym wdzieczna
pozdrawiam
iza

1. Data: 2000-04-21 19:22:55

Od: "Iwona" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli dobrze się orientuję to zaoczna psychologia jest tylko i wyłącznie w
Warszawie, w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej na ulicy Podleśnej
(socjologia - nie wiem, pewnie wszędzie). W Warszawie rok kosztuje 5140 zł,
ale można rozłożyć na dwie, cztery lub dziesięć rat.
TAk czy inaczej polecam, jest fajnie.
Jeżeli potrzebne byłyby telefeny to mogę udostępnić.
Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2000-04-23 20:44:06

Od: "Pawel Gasiorowski (KRAKOW)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave!
Psychologia w Karkowie na UJ jest na 2 wydziałach. ! to Psychologia na
wydz.Psychologii a duga to psychologia stosowana na Wydz. zarządzania i
komunikacji społecznej. Jesli chodzxi o konkurencje to na[ewno jest większa
na tej drugiej. więcej szczeg. nie znam.
Pozdr;
##########################
Pawel Gasiorowski
d...@p...onet.pl
tel.: (+48) 501 - 755 - 369
ICQ: 19227858
##########################
Użytkownik Ania Roślicka <a...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Y1FL4.23562$h...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-04-24 08:41:19

Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel Gasiorowski (KRAKOW) <d...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:qgJM4.33579$h...@n...tpnet.pl...
> Ave!
> Psychologia w Karkowie na UJ jest na 2 wydzia3ach. ! to Psychologia na
> wydz.Psychologii

Gwoli scislosci jest to Wydzial Filozoficzny, kierunek: psychologia. Studia
odbywaja sie w 2 trybach: dziennym i wieczorowym. Wieczorowe sa platne i
zajecia odbywaja sie w ciagu tygodnia. Jak dotad nie ma tu studiow
zaocznych.

> a duga to psychologia stosowana na Wydz. zarz?dzania i
> komunikacji spo3ecznej. Jesli chodzxi o konkurencje to na[ewno jest
wieksza
> na tej drugiej. wiecej szczeg. nie znam.

Co rozumiesz przez slowo "konkurencja"? Masz na mysli egzaminy wstepne czy
juz same studia?

j23

"Consuetudo est altera natura" (Cycero)

ale tu smutno