Czyj to cytat?

1. Data: 2000-04-19 16:44:45

Temat: Czyj to cytat?
Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kiedy nadejdzie twoj czas bardziej bedziesz zalować
rzeczy ktorych nie zrobiłes niz tych ktore zrobiles"

Kiedys wiedzialem, ale zapomnialem :((
Szczesliwego znalazce prosze o info.

Thx.

Ps.
BTW, nie znacie jakiegos innego serwera news (tzn. _nie_ tpnet.pl),
ktory umozliwialby wysylanie postow?

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@i...com
UIN: 4017758

"It's like ten thousand spoons when all you need is a knife"
- A. Morissette

1. Data: 2000-04-19 21:31:24

Temat: Odp: Czyj to cytat?
Od: "ekonom18" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie ze jest to cytat z wiersza ks. Twardowskiego, ale nie pamietam
tytulu.

sic!
jaku@friko2.onet.pl
Resocjalizacja serca? <<<QUEST>>>