czy wrzosy są krótkowieczne?

51. Data: 2005-01-21 14:30:15

Temat: Re: czy wrzosy są krótkowieczne?
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> >
> :)

>  Wiesz ile jest gatunków ziemniaka????
> Za małe te nasze ogrody,już mniej miejsca zajmują kwiatki :-))

Jak wyrzuci komputer i prasę to się nie dowie :)
Kupi worek "sadzeniaków" i tyle .

Pozdrawiam, Lilka

52. Data: 2005-01-21 14:35:32

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Boczne sadzonki rosną zazwyczaj z boku roślin a nie na jej górze.
>
> góra
> bok [] bok

Rozumiem :) Jeszcze mi sie przypomniało, czy gałązki mają być
grubsze, czy ciensze? Własciwie mogę sprobować róznej grubości.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

53. Data: 2005-01-21 15:32:51

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2005 12:38:09 +0100, Monika Zalewska napisał(a):

> Witam
> Zapytam, bo mowa o ciemiernikach. Chce też miec u siebie te cudeńka. Wiem
> już nawet gdzie kupić. Żądaja tam za jedna sadzonkę od 15 zł . 30 zł
> kosztuje sadzonka ciemiernika daliowego i pełnego. czy to duzo? I jeszcze
> jedno. Helleborus Orientalis Blue Lady. Czy ta odmiana faktycznie jest
> niebieska?

Ciemierniki były wiosną w szkółce Gałczyński i Sląski w Krakowie.
Poszukaj szkółki w necie, napisz albo zadzwoń to przyślą Ci ofertę.
Prowadzą sprzedaż wysyłkową. Zamawia się telefonicznie.
Moze nie ma tam rarytasów, natomiast ceny bylin bardzo przystępne.
I roślinki zdrowe. Opłata za wysyłkę nie jest wygórowana.

Mozesz jeszcze tutaj
www.kwietnik.com.pl

Ale ceny + koszty przesyłki zwalają z nóg, do tego bywa że mylą odmiany.

Pozdrawiam z wiosną na parapecie i nadal z nadzieją na biały mak...

Marta

54. Data: 2005-01-21 15:34:56

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2005 11:58:10 +0100, Bogda napisał(a):

> Ps. właśnie zamierzałam u siebie posadzić żółtą trzmielinę w pełnym cieniu -
> myślicie, że nie zzielenieje?>

Nie, ja mam trzmieliną pod wiekową gruszą, nadal jest ciapkata.
Barwinek nie wytrzymał konkurencji o wodę i padł:(

Pozdrawiam
Marta

55. Data: 2005-01-21 15:40:40

Temat: Odp: czy wrzosy są krótkowieczne?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:hr159orzuowh$.5i9553m6thcc$....@4...net..
.

> Pozdrawiam z wiosną na parapecie

A od czego Ci się ta wiosna wzięła???
Pozdrawiam ;-)
Janusz

56. Data: 2005-01-21 15:48:21

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ??? Mam kilka bukszpanów, nie zauważyłem żadnej woni.

A ja się upieram przy swoim że wydzielają zapach dość nieprzyjemny jak
dla mnie. Moje bukszpany wyczuwam, te ma cmentarzu dziadków i kiedyś idąc
alejką po promenadzie w Świnoujściu (stare, rozrośnięte) aż było je czuć z
daleka.

Serdecznie Miłka

57. Data: 2005-01-21 15:51:55

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/fotka/2439891096553820414;jses
sionid=B17E4D8C296F6D88C
> 93EEB6329133325
> Zdjęcia mam tylko purpurowego i zimowego:-)

Wiem, widziałam i na tego jednego się nasionka się zamierzam :-)

Serdecznie Miłka

58. Data: 2005-01-21 15:58:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciemierniki były wiosną w szkółce Gałczyński i Śląski w Krakowie.
> Poszukaj szkółki w necie, napisz albo zadzwoń to przyślą Ci ofertę.

Ciężko ich znaleźć bo gogle pokazują albo uniwersytet lub Gałczyńskiego
... jeśli traficie na firmę dajcie mi znać na priv ... plizzzz

Serdecznie Miłka

59. Data: 2005-01-21 16:06:40

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ja się nieśmiało przypominam z sadzonką...wprawdzie to jeszcze nie pora,
ale
> trochę nachalności nie zawadzi:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Zaraz, zaraz. Przypominasz się nachalnie z sadzonką do pozbycia się. Czy
nachalnie sadzonki domagasz się. Bo nijak nachalności doczytac się nie mogę
(ani jedno, ani drugie nachalnym nie jest - co najwyżej prośbą). Choć w
roku sępa wszystko można czytać tak, siak, lub na opak. Taki to rok.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba
Ps. Mirzanowe nasiona papug roślinnych dzisiaj poszły do gleby (papugami w
dół). A co mi tam. Albo przyspieszę albo za tydzień, potem za dwa i dalej za
trzy powtórka z rozrywki. Któryś "miot" się sprawdzi (w kalendarzu syćko
stoi zakonotowane). A nasion tych 'papug' od Mirzana Ci u mnie jak w Chinach
wojska.
Miczurin zaszczepił mi swoją przypadłość. Jak jeszcze liliowo mnie zarazi to
Europę liliami zasiejemy. Będę się jednak opierał. Najsamprzód z Tadziem
topinamór produkować będę, coby nam w Polszcze materyjału na okowitę
(półproduktu dereniówkowatego) nie brakło.
Bracia Europejczycy - polska dereniówka przyszłością Europy.
:-)))))))))))))))))))
skryba

60. Data: 2005-01-21 18:05:33

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ciemierniki były wiosną w szkółce Gałczyński i Sląski w Krakowie.
> Marta

Nazwa szkółki to Gałczyński i Ślaski

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski