dania do mikrofalowki

1. Data: 2000-01-06 14:57:17

Temat: dania do mikrofalowki
Od: Ewa Urbanowicz <e...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy Ktos moze polecic jakies gotowe dania do mikrofalowki?
Kiedy nie ma sie czasu niczego ugotowac i jest sie glodnym
...jak przyslowiowy wilk ;)

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2000-01-06 15:04:27

Temat: Re: dania do mikrofalowki
Od: "Monia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to w nawiazaniu do naszych ostatnich refleksyjnych postow???

pozdro
mm

1. Data: 2000-01-06 16:07:51

Od: Ewa Urbanowicz <e...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia <m...@m...pl> wrote:
: czy to w nawiazaniu do naszych ostatnich refleksyjnych postow???

E, nie...;)
Po prostu od niedawna mam mikrofalowke i malo czasu na gotowanie.

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2000-01-06 16:10:16

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po prostu od niedawna mam mikrofalowke i malo czasu na gotowanie.
>
> Pozdrawiam,
> Ewa

Kupowalem ostatnio swietny popcorn do mikrofalowki :)

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-06 16:22:00

Od: Ewa Urbanowicz <e...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski <p...@k...net.pl> wrote:

: Kupowalem ostatnio swietny popcorn do mikrofalowki :)

Jako drugie danie, czy pierwsze? :)

E.

1. Data: 2000-01-06 16:24:28

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako drugie danie, czy pierwsze? :)
>
> E.

To obrazuje moj stosunek do robienia czegokolwiek w mikrofalowce :))
Wole zdecydowanie tradycyjne metody, choc popcorn wychodzi doskonaly :)

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-06 17:32:17

Od: Ewa Urbanowicz <e...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski <p...@k...net.pl> wrote:

: To obrazuje moj stosunek do robienia czegokolwiek w mikrofalowce :))
: Wole zdecydowanie tradycyjne metody, choc popcorn wychodzi doskonaly :)

Doskonale to rozumiem. Ale zwaz na sytuacje, gdy wracam do domu zmeczona,
jest pozny wieczor, mam ochote na cos goracego,(nie cierpie zupek z proszku,
brrr...ani jajecznicy 8)...i wtedy przydaje sie mikrofalowka. Nabylam nawet
jakies azjatycke (!) danie (kurczak, ryz, warzywa), ale od kilku dni przygladam
sie tylko, wyjmuje z zamrazarnika i ...chowam ;) Jakos nie mam zaufania do
takich "dan", prosze wiec o podpowiedz. Moze ktos juz cos jadalnego nabyl,
spozyl i zyje? :)

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2000-01-06 17:40:54

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sie tylko, wyjmuje z zamrazarnika i ...chowam ;) Jakos nie mam zaufania do
> takich "dan", prosze wiec o podpowiedz. Moze ktos juz cos jadalnego nabyl,
> spozyl i zyje? :)

To ja odpadam, bo z racji mojego stosunku jakos nie kupilem nigdy tego
pudla, wiec nie mam doswiadczen :)) A wszelkie wynalazki regeneruje w inny
sposob :))

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-06 17:41:49

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S. Ale ten popcorn to calkiem serio niezly jest ..:)

PK

1. Data: 2000-01-07 13:12:47

Od: "Janusz D." <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein napisał(a) w wiadomości: <3...@p...ch>...

>Dlaczego by nie uzywac mikrofalowki do tego do czego jest najlepsza?
>tzw do odgrzewania.... ale wlasnych potraw!
>Robiac pieczen z jarzynami, mozna jej zrobic wiecej, powkladac do
>pudelek i zamrozic......

Uprzedziles mnie bo mialem wlasnie taki sam tekst napisac. Uzywam kuchenki
okolo 8 lat i dosyc szybko doszedlem do wniosku ze najlepiej nadaje sie
wlasnie do odgrzewania wlasnych potraw, wracajac pozno z pracy faktycznie
nie chce sie juz nic robic. Czasami majac wiecej czasu robilo sie wieksze
ilosci potraw i do zamrazarki, kiedys doszlo nawet do tego ze robilem na
plastikowym talerzu z przegrodkami caly gotowy zestaw i do zamrazarki. Mimo
ze juz nie zamrazam gotowcow, to i tak kuchenka jest codziennie uzywana, ale
nie do przyrzadzania dan, one mi po prostu nie smakuja.
Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm
d...@p...com