debiut

21. Data: 2003-03-12 12:24:51

Temat: Re: debiut
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:b4n7s1$gee$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zagrożenia zero! :-)) Natomiast jaka satysfakcja z posiadania
> południowoafrykańskiej odmiany :-)
> Nawiasem mówiąc nie ma południowoafrykańskich odmian - wszystko co tam się
> uprwia ma europejskie pochodzenie...

Uuuuuuuu, gorzej. Pierwszy objaw - gadulstwo, kolejny - rozmowa z samym
sobą...
I Ty piszesz - zagrożenia zero?
To chyba kolejny objaw - brak instynktu samozachowawczego ;-)

Pozdrowienia, Jan_jr

22. Data: 2003-03-12 12:55:05

Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości

> Cześć Magda
> Podobno tu istnieją mafie :)))) wszelakiego autoramentu.
> Czy Ty reprezentujesz którąś z nich czy jesteś "normalna".
> Zosia

Cześć Zosiu
No tak, jak słusznie zuważył Janusz.....
... gdyby pominąć fakt, że czerpię satysfakcję z biegania po chaszczach i
wykonuję żmudne badania, aby potwiedzić, że coś co na pierwszy rzut oka
wygląda jak las, w rzeczywistości jest lasem....
... To owszem, jestem normalna:)

o mafiach nic nie wiem, ale jeśli jakaś się ujawni to kto wie... zawsze
chciałam być mafiozem:)

pozdrawiam statecznie

magda

23. Data: 2003-03-12 13:33:33

Temat: Odp: debiut
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan_jr <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4n90p$gu5$...@n...onet.pl...

> Uuuuuuuu, gorzej. Pierwszy objaw - gadulstwo,

Mowa nas, i Ciebie i mnie, trochę odróżnia od tych co jeszcze na
drzewach.... A, ze trochę dalej udało mi się z tego drzewa odskoczyc to i
więcej gadam :-)

kolejny - rozmowa z samym > sobą...

Ostatecznie z braku Jerzego i Wojtka Pa z kims inteligentnym czasem trzeba
pogadać :-)

Pozdrawiam :-))))
Janusz

24. Data: 2003-03-12 13:36:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aira <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4nane$s8m$...@n...news.tpi.pl...
> Cześć Zosiu
> No tak, jak słusznie zuważył Janusz.....
> ... gdyby pominąć fakt, że czerpię satysfakcję z biegania po chaszczach i

Ewa ma na to piękne określenie "krzakowanie". Ty też krzakujesz???

Pozdrawiam :-)
Janusz "krzakujący" jedynie za grzybami..

25. Data: 2003-03-12 13:46:36

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> wrote in message

> Pytam, bo nie chcę mieć zamiast kwiatów : winorośla, winorośla,
> winorośla, winorośla, winorośla, winorośla, winorośla, winorośla

No i juz Janusz Zosie przekabacil :-( Na razie na pisownie "winorosla"
zamiast "winorosle".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2003-03-12 13:58:06

Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:0TGba.50392$j...@t...neo.rr.com..
.
> "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> wrote in message
> >
> No i juz Janusz Zosie przekabacil :-( Na razie na pisownie "winorosla"
> [...]
Rzeczywiście, zanim wysłałam miałam wątpliwości, teraz zajrzałam do słownika
i : WINOROŚLE. Nie dam się przekabacać, tym bardziej, że jak się
dowiaduję
- nie ma czegoś takiego jak południowoafrykańskie winogrono.
Michał, wczoraj zajrzałam na Twoją stronę w internecie, piękne zdjęcia
roślin,
trzeba mieć trochę czasu żeby wszystko przejrzeć.
Zosia

27. Data: 2003-03-12 14:25:21

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.
> No i juz Janusz Zosie przekabacil :-( Na razie na pisownie "winorosla" >

:-)))))))))))))))
Pozdrawiam :-))))))))))))
Janusz

28. Data: 2003-03-12 14:26:48

Temat: Re: Odp: debiut
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> Jakie mafie??? :-))))
> Pozdrawiam, Kaśka (debiutantka sprzed pięciu miesięcy)

No... wlasciwie... o ile mozna wylapac z szyfrowanych wiadomosci
mafia dereniowa...
mafia trojlistowa...
mafia roundupowa...
mafia bylinowa szeroko pojeta...
jednoosobowa mafia winoroslowa...
mafia pogodowa...
(a propos wlasnie we Wro jest gradobicie - leca 0.5 cm kulki lodu - co
mafia na to?)
czy ktoras pominelam?
Pozdrowienia - Ewa Sz. (debiutantka sprzed 10 mies. chyba)
czy jest mafia debiutantek?

29. Data: 2003-03-12 14:28:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zosia <z...@m...gorzowwlkp.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4nefs$avq$...@a...news.tpi.pl...

> [...]

> Michał, wczoraj zajrzałam na Twoją stronę w internecie, piękne zdjęcia >
roślin, > trzeba mieć trochę czasu żeby wszystko przejrzeć.

No to zapraszam na stronę www.winogrona.org :-)
Może zdjęć mniej, ale zapewniam cię, ze smaczniejsze (dosłownie). :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

30. Data: 2003-03-12 14:31:34

Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4ncvp$966$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
>
> Ewa ma na to piękne określenie "krzakowanie". Ty też krzakujesz???
>
> Pozdrawiam :-)
> Janusz "krzakujący" jedynie za grzybami..

Jeśli mi się to zdarza, to tez głównie za grzybami jakkolwiek dla
przyjemności
też lubię. Ale mam pytanie do Magdy: czy coś co na pierwszy rzut oka wygląda
jak las - może nim nie być ?
A pytanie do ogółu: w jaki sposób jest odświeżana zawartość tego "wora"
z wiadomościami, które produkujemy. Chodzi mi o wiadomości najstarsze,
(te z samego dołu listy) czy co jakiś czas są usuwane, czy można samemu
sobie to regulować ?
Zosia

jak zagospodarować kwietnik
zywopłot