deszcz

1. Data: 2000-05-09 05:31:00

Temat: deszcz
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie wreszcie pojawił się deszcz.
Grzmiało i padało wczoraj wieczorem (8.05.00). Jaka ulga, gdy ziemia jest
mokra i ochłodziło się.
Może posieję jeszcze tej wiosny trawę?
Pozdrawiam Krystyna.

2. Data: 2000-05-09 05:39:24

Temat: Re: deszcz
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:
> U mnie wreszcie pojawił się deszcz.
> Grzmiało i padało wczoraj wieczorem (8.05.00). Jaka ulga, gdy ziemia jest
> mokra i ochłodziło się.

U mnie tez wczoraj padalo. Po pierwszej burzy poszedlem sadzic drzewka -
mokra byla warstwa 2cm - nizej sucho. Ale potem znowu padalo - lepszy
rydz niz nic.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

3. Data: 2000-05-09 05:46:02

Temat: Odp: deszcz
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" napisał w wiadomości > U mnie wreszcie pojawił się
deszcz.

Niestety na polnocy deszczu nie bylo od czterech tygodni, a prognozy takze
nic nie obiecuja. W tej chwili swieci piekne slonce, wysoko pojedyncze
kumulusy (?). A wlasnie w maju mialem plany wykonania kolejnej, ostatniej
czesci trawnika (400 m2).
Wysuszony Jurek

4. Data: 2000-05-09 07:44:53

Od: "Andrzej Blotnicki" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisał(a) w wiadomości: ...
>Może posieję jeszcze tej wiosny trawę?

Witam!

w zeszłym roku siałem trawę (wbrew zaleceniom) dopiero w połowie czerwca a
było tego ze 20a.
... i teraz mam piękny gęsty zielony, niezachwaszczony trawnik...

pozdrawiam
Andrzej

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-05-09 08:05:51

Od: "m.mierzejewski" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zazdroszcze Ci, u mnie rano ciut pokropilo ale to kropla w morzu

krycha wrote:

> U mnie wreszcie pojawił się deszcz.
> Grzmiało i padało wczoraj wieczorem (8.05.00). Jaka ulga, gdy ziemia jest
> [...]

Mariusz Mierzejewski mierzej
taunus 12mp4 65` shl m11 64`
m...@p...com.pl, tel 604 990 239

6. Data: 2000-05-09 09:25:10

Od: "Ewka" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w zeszłym roku siałem trawę (wbrew zaleceniom) dopiero w połowie czerwca a
> było tego ze 20a.
> ... i teraz mam piękny gęsty zielony, niezachwaszczony trawnik...

Wielkie dzięki za wiadomość. Ja nie zdążyłam przygotować ziemi przed
świętami, a potem nie chciałam siać w suchy pył. Odłożyłam na jesiń.
Marzenie o porannym łażeniu boso po zielonej trawce przesłoniła wizja
wiecznie zakurzonych okien i ziemi naniesionej przez dziecko po całym domu.
Może jednak spróbuję po pierwszym porządnym deszczu. Tylko gdzie, gdzie w
Polsce to cudo z nieba pada?!

Ewka

7. Data: 2000-05-09 19:43:59

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
domu.
> Może jednak spróbuję po pierwszym porządnym deszczu. Tylko gdzie, gdzie w
Popełniasz błąd. Przygotuj glebę jak należy. I wysiej trawę. Nie przejmuj
się brakiem deszczu. Wystarczy podlewać skoro to ma być trawnik wokół domu.
Masz czas do 27 maja na wysianie. Im wcześniej to uczynisz tym trawa będzie
ładniejsza.
pozdr Jerzy

8. Data: 2000-05-10 05:05:20

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" > Masz czas do 27 maja na wysianie.

Co to za magiczna data? Ja w zeszlym roku posialem trawe 29 maja i pieknie
wzeszla
Jurek

9. Data: 2000-05-10 05:08:42

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
Nie przejmuj
> się brakiem deszczu. Wystarczy podlewać skoro to ma być trawnik wokół
domu.

Realizacja takiej rady jest częstym źródłem niepowodzeń w zakładaniu
trawnika.
Przy wysiewaniu na przesuszone podłoże, nawet jednorazowe zaniedbanie w
podlewaniu, może doprowadzić do zaschnięcia skielkowanych nasion.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

10. Data: 2000-05-10 10:07:58

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8fas7b$nhn$...@a...webcorp.com.pl...

> [...]
> domu.
>
> Realizacja takiej rady jest częstym źródłem niepowodzeń w zakładaniu

Właśnie. Najspanialsze podlewanie deszczu nie zastąpi.
I żadne wymyślone kalendarzowe terminy nie mają sensu, jeśli nie uwzględnia
się tego, co dzieje się w naturze.
Pozdrawiam, Basia.

sprzedajemy agroperlit, perlit, drewnochron luxol extra i odstraszacze gryzoni
berberys z nasion?
szukam odpowiedzi 3 i 4
nadchodzi sezon truskawkowy
Projektowanie