dobry kupiłam??

1. Data: 2003-05-05 22:07:39

Temat: dobry kupiłam??
Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem pewna, czy kupiłam dobry krem na cellulitis z Avonu.. Wiem,że
jednym się zachwycałyście strasznie i zobaczyłam go w katalogu i kupiłam
myśląc że to właśnie ten nowy dobry...
o starym pisałyście,że zimno w nogi po nim jest.. i ja dziś użyłam swojego i
rzeczywiście chłodek..ale przyjemny..
więc juz sama nie wiem ;))

oto nazwa mojego
CelluSculpt Anti-Cellulite Body Sculping treatment Avon Solutions....

ten czy nie ten??
pozdrawiam majowo
Karola

1. Data: 2003-05-06 04:43:04

Temat: Odp: dobry kupiłam??
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oto nazwa mojego
> CelluSculpt Anti-Cellulite Body Sculping treatment Avon
> [...]

Avon ma tylko jeden krem na celulit , wiec to pewnie ten. Jestes pewna
, ze to " sculping treatment' ?:) Powinno byc " Slimming"
======
annaM

1. Data: 2003-05-06 05:18:53

Temat: Re: dobry kupiłam??
Od: "Kropecka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej hej

> nie jestem pewna, czy kupiłam dobry krem na cellulitis z Avonu..
[ciach]
> oto nazwa mojego
> CelluSculpt Anti-Cellulite Body Sculping treatment Avon Solutions....

to jest ten dobry:-) tamten stary został wycofany już, więc mogłaś kupić
tylko jeden.. - ten o którym mowa była. sama mam taki jeden i dokładnie tak
jest na nim napisane:-)
miłego używania:-)

pozdrawiam.kropecka.

1. Data: 2003-05-06 06:09:05

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina W" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> oto nazwa mojego
> CelluSculpt Anti-Cellulite Body Sculping treatment Avon Solutions....
>
> ten czy nie ten??
Na moim jest napisane to samo, wiec to na pewno TEN. :)

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-05-06 08:30:10

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na moim jest napisane to samo, wiec to na pewno TEN. :)
no to dzieki serdeczne i uzywamy :)))))
pozdrawiam
karola

"super uda" po rowerze ;-)
Opalanie
SP
peeling
Cała prawda o trądziku!!! (2 tygodnie po wizycie u dermatologa)