fasolka szparagowa

1. Data: 2001-06-28 09:41:19

Temat: Re: fasolka szparagowa
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Jun 2001 11:43:55 +0200, "kasiek"
<k...@w...ps.pl> wrote:

>od jakiegoś czasu już jest, choć niezbyt tania (przynajmniej w Szczecinie)
>kto ma pomysły na serwowanie w/w niech się dzieli.
>pozdrawiam
>kachna

swietna jest po prostu ugotowana al dente (= nieco chrupiaca) z
duzymi skwarkami z bekonu albo innej wedzonki. Wymieszac, zjesc,
wylizac talerz.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-28 11:28:18

Temat: Odp: fasolka szparagowa
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak robie i jeszcze skrapiam przyprawa typu maggi
kachna

wiadomosci news:hruljt8tn1vmlq3imil6k0lkbi0cjf6756@4ax.com...

1. Data: 2001-06-28 11:41:00

Od: Mdana <m...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Jun 2001, Krysia Thompson wrote:

> swietna jest po prostu ugotowana al dente (= nieco chrupiaca) z

..tartą bułką przyrumienioną na maśle - można dodać trochę ziółek
prowansalskich

lub w postaci sosu z fasolką (beszamel, dużo śmietany) - mój przysmak z
dzieciństwa.

Mdana

1. Data: 2001-06-28 11:55:08

Od: "anna" <s...@g...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ugotowaną w całości fasolkę (kilka sztuk ) rzaem z żółtym sere zawinąc w
plaster szynki i następnie w plaser sera. Ułożyć w naczyniu żoroodpornym
wysmarowanym masłem i odrobinką wody. Można dodatkowo położyć ugotowany
kalafior, paprykę, pomidory, posypać przyprawami. Zapiec. Smacznego
ania
kasiek napisał(a) w wiadomości: <9heq81$l9a$1@zeus.man.szczecin.pl>...

1. Data: 2001-06-28 12:25:26

Od: SPAMdauballet}w...@v...pl{INVALID (==wojmat==) szukaj wiadomości tego autora

Przyjechał PKS z tabliczką <9heq81$l9a$1@zeus.man.szczecin.pl>,
wysiedli ludzie, w tym "kasiek" <k...@w...ps.pl> i
usłyszeliśmy:

>od jakiegoœ czasu już jest, choć niezbyt tania (przynajmniej w
>Szczecinie) kto ma pomysły na serwowanie w/w niech się dzieli.

ściągniety pomysł ugotowana (uparowana w oryginale) pokropiona
mieszanką sosu sojowego i oliwy zimno tłoczonej. je sie najlepiej
paluchamy.

--
wojmat <w...@v...pl>
http://puszKKKa.vege.pl

1. Data: 2001-06-28 22:34:33

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zjadlam z sosem jogurtowo-ziołowym, bo chciałam ominąć masełko
itepe żeby było niskokalorycznie:
kubeczek jogurtu naturalnego, posiekane koperek, pietruszka, szczypiorek,
zgnieciony ząbek młodego czosnku, trochę octu winnego, sól, pieprz. Aha, do
gotowania fasolki prócz soli dodaj koniecznie łyżkę cukru!

Agata Solon, naturalna
Użytkownik kasiek <k...@w...ps.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9heq81$l9a$...@z...man.szczecin.pl...

1. Data: 2001-06-29 07:34:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

e koperek, pietruszka, szczypiorek,
>zgnieciony ząbek młodego czosnku, trochę octu winnego, sól, pieprz. Aha, do
>gotowania fasolki prócz soli dodaj koniecznie łyżkę cukru!
>
>Agata Solon, naturalna

a co robi cukier?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-29 07:44:46

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> a co robi cukier?
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

cukier krzepi ;-)
Herbatka

1. Data: 2001-06-29 07:48:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>cukier krzepi ;-)
>Herbatka

wodka lepij, czy TEZ mam dodawac do fasolki szparagowej?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

New
Nazwa dla restauracji włoskiej