Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!rzeszow.rmf.pl!orion
.cst.tpsa.pl!news.tpnet.pl!not-for-mail
From: "Maxio" <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
References: <3...@n...vogel.pl> <8gei5.11535$ct3.271204@news.tpnet.pl>
<39897f3f$1@news.vogel.pl> <RIti5.13774$ct3.326423@news.tpnet.pl>
Subject: Odp: feromony
Lines: 66
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
Message-ID: <lwyi5.15080$ct3.355347@news.tpnet.pl>
Date: Fri, 04 Aug 2000 12:18:25 GMT
NNTP-Posting-Host: 195.117.73.174
X-Complaints-To: a...@t...pl
X-Trace: news.tpnet.pl 965391505 195.117.73.174 (Fri, 04 Aug 2000 14:18:25 MET DST)
NNTP-Posting-Date: Fri, 04 Aug 2000 14:18:25 MET DST
Organization: TPNET - http://www.tpnet.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:54651
Ukryj nagłówki
Z powodów cytowanych poniżej nie odwiedzę podanych stron. Szkoda łączy,
życia i nerwów. Wolę poczytać kawały. tak samo osłabiają.
Piotrek! Dzięki za wsparcie!
max
Użytkownik "Piotrek. M." <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:RIti5.13774$ct3.326423@news.tpnet.pl...
> >www.athena-inst.com; http://www.feromony.rsi.com.pl
>
>
> cytat z tejże strony:
>
> "....Jestem biologiem i naukowcem prowadzącym badania nad ludzką
> seksualnością i endokrynologią zachowań od 1975 roku...."
>
> Jednym z czynników podnoszących "autorytet" osoby wypowiadającej sie w
> reklamie jest przedstwaienie jej jako "eksperta" np doktora (spójzcie na
> reklamy pampersów, czy past do zębów).
>
> ".....W 1986, z moimi kolegami z Uniwersytetu Pensylwania, odkryłam fakt,
że
> seksualnie aktywni mężczyźni wytwarzają feromony....."
>
> Ale szok, każdy facet chce być atrakcyjny seksualnie, nie każdemu to
> wychodzi, a tu masz złoty środek
>
> "..... W 1993 udało mi się opracować wzór i wprowadzić na rynek
syntetyczne
> feromony kobiece w preparacie ATHENA PHEROMONE 10:13 (TM) dla kobiet.
> Preparat ten okazał się skuteczny: 73% kobiet odnotowało pozytywne
rezultaty
> i mamy wysoki wskaźnik zamówień......."
>
> Powołanie sie na procenty brzmi dla ludzi mądrze i naukowo.
>
> " ..... W 1994 przeprowadziłam ośmiotygodniowe ściśle kontrolowane badania
> naukowe; 38 mężczyzn używało swójej ulubionej wody sfter shave czy Eau de
> Toilette. Spośród mężczyzn, którzy zmieszali go z ATHENA PHEROMONE 10
x(TM),
> 74% doświadczyło zwiększonego zainteresowania ze strony kobiet. W 1998,
> badania moje zostały ocenione przez innych naukowców, zaakceptowane i
> opublikowane w Archiwach Zachowań Seksualnych. ......."
>
> No cóż, mamy tu odwołanie do naukowego_periodyku. Uff.. jak to mądrze
brzmi
> " Archiwum Zachowań Seksualnych". Mogliby jeszcze bodać ISSN.
>
> "......Jako naukowiec, wiem, że ATHENA PHEROMONE 10 x(TM) działa. Teraz,
po
> kilku latach doświadczeń na rynku, nasi klienci mówią nam, że preparat
> przynosi efekty i zamawiają go......."
>
> Więc zamówcie sobie filokę 1 ml w cenie promocyjnej 199 PLN, a najlepiej
od
> razu 4,725 ml w cenie 649 PLN i życzę wam sukcesów na gruncie
> erotycznym....
>
> Piotrek. M.
>
>
|