foty pospotkaniowe - szacunek

1. Data: 2001-10-07 12:18:45

Temat: foty pospotkaniowe - szacunek
Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie w niedzielne popołudnie

Wyskoczę z kolejnym postulatem
tym razem na poważnie

Troszkę za późno, ale cóż
lepiej niż wcale

Nie chcę umniejszać w żaden sposób zasług naszych reporterów
i chylę czoła przed ich wysiłkiem, but

IMO i sądzę, że nie tylko
należy wyciągnąć wnioski na przyszłość
z tego czego w tej chwili nie można już cofnąć.

Link do strony z fotografiami jest dostępny
w tej chwili dla każdego, kto wejdzie na psp
i to mi się nie podoba.

Chcę sama decydować, które ze zdjęć (moich)
zwłaszcza portretowych są publikowane

Celowo nie piszę w imieniu "gminy" psp
obecnej na spotkaniu
ale sądzę, że podobne refleksje ma wiele osób spośród nas.
A nie było nas tam aż tak wiele, by nie można było zrobić mailingu do
autoryzacji.

Zapytacie:
Jakieś lęki?
Chcesz o tym pogadać?

Tak, chce pogadać o szacunku wobec drugiego człowieka.

Szczera
Mania

1. Data: 2001-10-07 12:56:36

Temat: Re: foty pospotkaniowe - szacunek
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Chcę sama decydować, które ze zdjęć (moich)
> zwłaszcza portretowych są publikowane

rozumiem i dlatego wlasnie nie wchodzilam
chce Was najpierw zobaczyc w Realu

pozdrawiam
Waleria

1. Data: 2001-10-07 13:34:03

Od: "II II f u t e x I III I" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..e tam, nie takie sie zdjecia widzialo...

1. Data: 2001-10-07 13:36:58

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Valérie"

> Użytkownik "Mania"
> >

> rozumiem i dlatego wlasnie nie wchodzilam
> chce Was najpierw zobaczyc w Realu

To jednak było jasne już przed spotkaniem..
że będą fotografie i będą widoczne.
Oczywiście to jest problem, nie widzę tu jednak złych intencji któregokolwiek z
fotografów.
Reportaż bardzo sympatyczny i dla postronnego widza tylko tyle.
Pozdrowienia i.. w czym ten problem ?
Co za różnica - grupowe czy indywidualne ?
Może kwestia podpisywania lub nie ?
Ja bardzo się ucieszyłam widząc wasze buzie i wiedząc z kim rozmawiam.
Pozdrowienia:)
Eva

1. Data: 2001-10-07 14:41:38

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Valeria, Eva, futex
Ludziska!
Nie o to chodzi!

W nosie mam, czy na zdjęciu wyglądam jak hipopotam czy nie
i czy kogokolwiek to obejdzie
chodzi o fakt
potraktowania mnie jak przedmiot
w ten spsób publikuje się słonie
nie ludzi
Evo, przed spotkaniem nikt
nie nie wyraził zgody na taki proceder
Owszem mówiło się
o późniejszej publikacji wybranych fotek na psphome
ale nie o bezprawnym szafowaniu naszymi wizerunkami.
Jest różnica?

Mania

1. Data: 2001-10-07 14:46:03

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Mania:
> Link do strony z fotografiami jest dostępny
> w tej chwili dla każdego, kto wejdzie na psp
> i to mi się nie podoba.
> Tak, chce pogadać o szacunku wobec drugiego człowieka.

Chodzi o to ze wyszedl z tego taki mini-psp-bb???

Ech, nie przejmuj sie. :)
Mysle ze kazdy kto pojawilby sie na spotkaniu mialby okazje
zobaczyc (i nie tylko) znacznie wiecej niz pokazuja zdjecia.

Ale fakt, IMO kazdy powinien miec bezposredni wplyw na
publikacje zdjec z wlasna podobizna w necie.

A zdjecia sa fajne i ladnie wszyscy na nich wyszli. :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-10-07 15:01:35

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bezprawne szafowanie wizerunkami, uprzedmiotowienie, wyrazanie zgody na
proceder... o co ten jek? wyloozuj troche! lament, jakby wykorzystano Twoje
zdjecia w celach komercyjnych bez zgody posiadacza praw autorskich...
osobiscie chetnie zobaczylem, kto kryje sie za nickami, ale jesli Tobie cos
nie pasuje to pisza na priva do wlascicieli stron, ktorzy zdjecia
opublikowali i tyle...

1. Data: 2001-10-07 15:56:01

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

Masz świętą rację Maniu!!!!!!!!!

Euforia pospotkaniowa minęła, czas na reflaksję.
Jak się spokojnie zastanowić, to rzeczywiście nasze wizerunki wraz z
podpisami (żeby nikt z nieobecnych użytkowników psp nie miał wątpliwości)
zostały pokazany wszem i wobec.
Moze to za szybko, bez porozumienia z osobami najbardziej zainteresowanymi.
Co innego pokazać zdjęcia osobom, które tam były, a co innego udostępniać
ogółowi.

> Evo, przed spotkaniem nikt
> nie nie wyraził zgody na taki proceder

No właśnie!

> Owszem mówiło się
> o późniejszej publikacji wybranych fotek na psphome
> ale nie o bezprawnym szafowaniu naszymi wizerunkami.
> Jest różnica?

Jest różnica. Zasadnicza. Redakcja, jak widać na stronie dba o użytkowników,
można więc mieć nadzieję, ze i relacja ze spotkania będzie wyważona i
stosująca się do zasady "nic o nas bez nas"...

joa

1. Data: 2001-10-07 16:05:45

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania"

Mnie co prawda nie dotyczy (byłem przewidujący? :^)
ale pozwole sobie na wyrazenie własnej zdania ntemat,
w końcu to ja jestem 'podglądaczem'

Zdjęcia obejrzałem z dużym zaciekawieniem (jak nigdy bo
raczej nie lubie) ale niestetety wolałbym nie oglądać....
Nie to że mi sie wasze buzie nie podobają :) -są piękne :)
Coś kurna jednak straciłem, od czasu tego spotkania :(
Zdjęć na sczzęście było za dużo żebym wszystkie obejrzał,
a co dopiero zapamietał, ale niektóre osoby niestety kojarze,
a to mi sie nie podoba..czar prysł :(

Co prawda jest juz za póxno ale myśle, że nie byłoby głupio
właśnie np. nie podpisywać zdjęć, niech Ci co nie byli kombinują,
nie ma że wszystko mają na tacy - było być.
niech żałują jeszcze bardziej - a co!

Ja to w ogóle jestem przeciwnikiem więzienia ludzi na fotkach,
nie lubię oglądać ani siebie ani innych (z wyjątkiem portretów
znanych osobistośći na banknotach ;) To był jeden z powodów
dla ktorych nie pojechałem (a nie to ze mnie nie lubicie :-P,
ani nie to ze jestem mało przystojny ;)

Na następne spotkanie, jeśli tylko nie będzie utajnione to się udam
(jeśli tylko bedzie można chlac piwo i kurzyc cygarety)
Na fotki mam sposób - otóż wezmę i założę sobie MASKE :-PPP,
Pomysł jest moj ale się nim dzielę jakby któś chciał, bo miły jestem :)
Nie trzeba będzie więc nikomu wyrywać aparatów ani zabierać filmów...
Mówie poważnie - już szukam odpowiedniej (funkcjonalnej, wygodnej
a równocześnie i szczelnej) maski.
(nie na darmo tyle było o maskach - szybko się uczę - nie? :-)))

aha, niech ktos mądry zrobi z tego wątek psychologiczny,
może jeszcz się da..

pozdrawiam
Marsel

ps. No i patrz Homer, jakie to ludzie mają problemy :-)))
M.

ps2.
ogłoszenie: czapke niewidke - wypożyczę lub uzywaną kupię.
M.

--
anonimowy dopisek ;)
I love Mania to kiss und hag

1. Data: 2001-10-07 16:23:34

Temat: Odp: foty pospotkaniowe - szacunek
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel

> anonimowy dopisek ;)
> I love Mania to kiss und hag
Coś Ci się język plącze.
Nie. Nie mówięże jestem zazdrosny.
Poprostu jestem :-))
Ale co to jest Hag?

To straszne - to zaklinanie w płaskich fotkach.
Nie?
Nie użalam się, bo wiem, że zawsze mogę napisać do Webmajstra
To taki ksiądz netowy. :-))

A propos wiesz o kim marudziła cały czas Mania?
Najpierw było - a który to Marsel?
A później :...-( - czemu nie przyjechał?

I tak w koło Macieju :-))
Bębenki puchły :-))

A czapkę niewidkę miałem ubrać, tylko mnie napadli
i się zagubiła.

Co nie zmienia faktu, że Mania ma rację.

eTT

TANIEC!!!!
poszukuje testu na typ charakteru
Informacja.