fugi

1. Data: 2001-06-18 13:25:50

Temat: fugi
Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś może doradzić, czy aby zmienić kolor fug między kafelkami trzeba
koniecznie zrywać stare. Jeżeli tak to w jaki sposób to najlepiej zrobić.
Słyszałem także, że są jakieś fugi w tubkach (różne kolory) które można
położyć na stare fugi bez konieczności ich zrywania. Ktoś słyszał może coś
na ten temat??

1. Data: 2001-06-18 16:12:06

Temat: Re: fugi
Od: "DHN" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba wyskrobać stare, są np. widiowe skrobaki. Ryzyko
uszkodzenia/porysowania płytek .
Dżek

1. Data: 2001-06-21 07:36:12

Temat: Odp: fugi
Od: "Darek Kałdunek" <d...@p...bptnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
jesli chodziloby o delikatne rozjasnienie to mozna sprobowac
szopem atlasa.
A jesli koniecznie usuwanie to na mokro i ew mozna tez szopem
bo napewno zmiekczy troche stara fuge.
Pozdrawiam,
Darek

1. Data: 2001-06-21 07:58:21

Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek Kałdunek <d...@p...bptnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9gs4gq$lbq$...@n...telbank.pl...
> [...]
> szopem atlasa.
> A jesli koniecznie usuwanie to na mokro i ew mozna tez szopem

Jest to Jacek całkowita zmiana koloru z lekko szarego na granatowy. Także
zapewne pozostanie mi sporo "dłubania"

Jacek

Classen - drzwi
Sprzedam nową pralkę automatyczną Whirpool IGNIS AWV 413
Klassen czy Kronopol??
kuchnia elektryczna - pytanie o rozliczanie
gdzie nadac ogłoszenie?