hobby studio i kokardaka

1. Data: 2002-04-17 16:17:44

Temat: hobby studio i kokardaka
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest taki ktos, kto ma w miare aktualny katalog z ktoregos z tych domow
wysylkowych oraz przy okazji ma dostep do skanera oraz przy okazji ma czas
go zeskanowac oraz przy okazji moglby tozrobic oraz przy okazji wrzucic na
serwerek?

Jesli taki ktos jest, to prosba - niech da znac i niech to zrobi

dziekuje, z gory dziekuje
z dolu dziekuje i z boku tez dziekuje;)

Ilona

1. Data: 2002-04-17 16:59:18

Temat: Re: hobby studio i kokardaka
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ilona <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9k7uv$1nn$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
> serwerek?
>
> Jesli taki ktos jest, to prosba - niech da znac i niech to zrobi

Przyznaje sie bez bicia, mam katalogi, ale musze dopchac sie do skanera, a
juz mam w kolejce swieczniki dla Ciebie i wzory dla Marii (pamietam o
Was:)), mam klopot:)
Ale sie postaram:) i zeskanuje z gory, z boku i z dolu.
A moze ktos w 3-miescie sie nudzi i uwielbia skanowac, a nie ma co?
Podrzuce:)
Elzbieta

1. Data: 2002-04-17 18:08:39

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta <t...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> Ale sie postaram:) i zeskanuje z gory, z boku i z dolu.
> A moze ktos w 3-miescie sie nudzi i uwielbia skanowac, a nie ma co?

Ja znajde czas, ale po czwartku :) I tez moge skanowac z gory z boku, z
dolu, moj skaner rozne dziwne rzeczy wytrzymal ;)))
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-17 19:10:52

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AtaBe <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9kdn5$hth$...@n...tpi.pl...
> Ja znajde czas, ale po czwartku :) I tez moge skanowac z gory z boku, z
> dolu, moj skaner rozne dziwne rzeczy wytrzymal ;)))

Dzieki, kto wie, moz eciebie wykorzystam, jesli nie zdaze przed piatkiem:)
Mieszkasz we Wrzeszczu, a gzdie pracujesz?
I dzieki za sklep na Miszewskiego, rzezcywiscie mnostwo im przybylo i lnu i
kanwy:)

Elzbieta

1. Data: 2002-04-18 06:01:41

Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mieszkasz  we Wrzeszczu, a gzdie pracujesz?
> I dzieki za sklep na Miszewskiego, rzezcywiscie mnostwo im przybylo i lnu i

Pracuje na Osowie, ale wlasnie tak sobie mysle (tak, czasem mi sie to zdarza i
nawet wbrew pozorom nie boli), ze najprawdopodobniej w sobote wieczorkiem bede
u rodzicow w Gdyni (Cisowa, wiec to juz bliziutko), wiec jakby co, to moj
skaner mozna bez przeszkod wykorzystac :)
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-18 06:23:47

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Dziewczyny, ale oni przeciez wysylaja katalogi za darmo, wiec czemu do
nich nie wyslac np faxu z prosba o katalog?
Justyna

1. Data: 2002-04-18 06:58:13

Temat: Odp: hobby studio i kokardaka
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna Goworek <j...@c...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a9loqv$26io$...@n...ipartners.pl...
> Hej Dziewczyny, ale oni przeciez wysylaja katalogi za darmo, wiec czemu do
> nich nie wyslac np faxu z prosba o katalog?
> Justyna

za darmo teoretycznie ja wysłałam prośbę o katalog do Hobby Studio
otrzymałam go po 6 tygodniach, a to było tak późno
że już zapomniałam że go zamówiłam, ale dostałam awizo
na 15 zł, więc poszłam na pocztę a tam katalog z Hobby Studio.
Ok sobie myślę, zapłacę, ale byłam dość zadowolona a i 15 zł nie majątek w
stosunku do tego ile wydaję na muliny.
A może ma którąś pod ręką fax, bo musze wysłać zamówienie, ale moja skleroza
mi nie pozwala zabrać go z domu.
ula.

1. Data: 2002-04-18 07:20:23

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
(...)
> ze najprawdopodobniej w sobote wieczorkiem bede
> u rodzicow w Gdyni (Cisowa, wiec to juz bliziutko), (...)

Gdynia Cisowa ho, ho to miejsce zamieszkania mojej rodzinki.
Ode mnie jest jakieś 600 km.
Mają komputer i modem, ale modem nie podłaczony.
Nie mogę namówić mojego brata do korzystania z internetu.
Brat chyba za "stary" do tej formy kontaktów między ludzkich,
a córka nie zainteresowana tą technika (mało wiedzy do pokonania oporów
psychicznych).
Wszystko to bariera wiedzy techniki komputerowej.

A moja bratowa, to była "robótkowiczka", ma wiele zrobionych prac
i pewnie też sporo wzorów.
Pewnie je jeszcze przechowuje, bo jako "pabianiczanka" chomikowanie ma we krwi.
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-04-18 10:44:26

Temat: Re: Odp: hobby studio i kokardaka
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"ulla" <u...@s...com.pl> :

> [...]
> że już zapomniałam że go zamówiłam, ale dostałam awizo
> na 15 zł, więc poszłam na pocztę a tam katalog z Hobby Studio.

No to chyba sie poprawili, poniewaz ja zamawialam przedwczoraj kolo godziny
13, a dzisiaj rano juz przyszedl, w tej cenie co piszesz - a dokladnie
zaplacilam 15,51.

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-04-18 11:01:06

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
> u rodzicow w Gdyni (Cisowa, wiec to juz bliziutko), wiec jakby co, to moj
> skaner mozna bez przeszkod wykorzystac :)

W sobote mam nadzieje mnie nie bedzie:) Moze nad jezioro pojade:)
Ale bardzo chetnie kiedys skorzystam, bo mam duzo inych wzorow, poza tym
czytam w nastepnych postach, ze problem sie rozwiazal, bo jest juz kilka
katalogow na grupie, moze poskanujemy wspolnie, zeby bylo szybciej:)
Dzieki za checi
Elzbieta

Suzanna dla dzieci
dziękuje za pomoc