czy byloby zainteresowanie

1. Data: 2002-04-16 23:35:54

Temat: czy byloby zainteresowanie
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka stronka http://www.sewandso.co.uk/ran855-0.html , i sklep ten
_sprzedaje_ (podkreslenie dla Mongi- jednak te wzory sa sprzedawane w sieci)
m.in. produkty firmy heritage. http://www.heritagestitchcraft.com

To sa dosc proste krzyzykowe obrazki ze zwirzatkami, takie przerysowane,
wyolbrzymione. Ja sobie powoli przerabiam na .pat te wzorki. Na razie
skonczylam jeden i jest na serwerku z data 17.04.2002. Czy bylby ktos
zainteresowany tego typu wzorkami? Pytam, bo pewnie kilka z nich przerobie
na format .pat.

Ilona

1. Data: 2002-04-17 07:01:08

Temat: Re: czy byloby zainteresowanie
Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo fajne te obrazki :)
Wrzuć więcej, jak będziesz miała
Ja chętnie skorzystam, myślę że będą się podobać mojej córeczce,
właśnie myślę, jak udekorować jej pokoik
Pozdrawiam
Krutka

1. Data: 2002-04-17 08:34:40

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy bylby ktos
> zainteresowany tego typu wzorkami? Pytam, bo pewnie kilka z nich przerobie
> na format .pat.
>
> Ilona

Ja! Ja! Ja! Wszystkie sliczne, wspaniale na prezent. Dzis zaczynam haftowac
pierwszego :)

Magda

P.S.
Wogole uwielbiam koty ;)

1. Data: 2002-04-17 12:59:05

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krutka <k...@k...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9j6k3$n6h$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Wrzuć więcej, jak będziesz miała
> Ja chętnie skorzystam, myślę że będą się podobać mojej córeczce,
> właśnie myślę, jak udekorować jej pokoik

Nie bede kazdej z osobna odpowiadac, wiec akurat pod tym postem odpisze.
Bardzo sie ciesze, ze ktos inny tez z tego skorzysta. mi sie te obrazki tez
szalenie podobaja - od dziecinstwa lubie takie kreskowkowe zwierztka z
wyolbrzymionymi cechami , np jak w tym przypadku - z wielkimi brzuchami
(cha, cha, cha - czuje sie swojsko pomiedzy tymi brzuchaczami).

Summa summarum - jak tylko cos przerobie dam znac i wrzuce na serwerek, albo
jak kto woli

pozdrawiam
Ilona

ps: wreszcie i ja moge sie jakos wlaczyc w powiekszanie naszego archiwum.
Wczesniej bylo to utrudnione, bo mam utrudniony dostep do skanera;((ale juz
oszczedzam na niego;))

1. Data: 2002-04-17 13:13:40

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym bardzo poprosila krowe nad ktora juz siedzialam ale nie wytrzymalam.
Pozrawiam Justyna

1. Data: 2002-04-17 14:03:24

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skonczylam jeden i jest na serwerku z data 17.04.2002. Czy bylby ktos
> zainteresowany tego typu wzorkami? Pytam, bo pewnie kilka z nich przerobie

No, to odjelas mi kupe roboty!!!!:)))) Wlasnie je podrasowalam w programie
graficznym, coby przerobic na schematy, ale na razie biedze sie z drzewkami
bonsai. Pewnie, ze bedzie zainteresowanie!!!!
Postawilam sobie za cel, ze przerobie na schematy calkiem duza ilosc zdjec z
sewandso, ale ja to robie recznie - nie umiem PCStitcha, musze sie go
wreszcie nauczyc, niezle bydlatko. Tylko go jeszcze sciagnac, zcrackowac i
zainstalowac trzeba...
Pozdrawiam radosnie - Anka

1. Data: 2002-04-17 15:20:30

Temat: Odp: czy byloby zainteresowanie
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asik (A. Sikora) <a...@s...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a9jvb1$o5i$...@n...onet.pl...

> [...]
> sewandso, ale ja to robie recznie - nie umiem PCStitcha, musze sie go
> wreszcie nauczyc, niezle bydlatko. Tylko go jeszcze sciagnac, zcrackowac i

To swietnie. Jak tylko jakas sie wezmie za konkretny wzor to musimy sobie na
zajem dawac znac, bo szkoda by dwie pracowaly nad tym samym. Ja teraz jestem
przy tych zwierzatkach,. Na pierwszy ogien ida oczywiscie koty, a jeszcze
przed nimi, jak tylko bede miala czas, biore sie za krowe dla Justynki.

Chcialam tu jeszcze podziekowac Grazynce Szkudlinskiej za natchnienie do
opracowan wlasnych schematow. Ja robie na razie proste, za to Grazynka jest
mega mistrzem. Nie wiem czy sie na grupie chwalila tym, co i jak sama
przerobila. No Grazynko?

Wspolnie rozpracujemy caly Internet!!!

sewandso - jaki to adres, bo juz sie gubie?

A tak poza tym Sikorko, ja jestem Sikorska;)))
Ilona

1. Data: 2002-04-17 15:28:09

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ilona <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9id8j$g6g$...@n...gazeta.pl...

> To sa dosc _proste_ krzyzykowe obrazki ze zwirzatkami, takie przerysowane,
> wyolbrzymione.

Dla mnie prosty obrazek to taki, w ktorym dany kolor jest skupiony w jednym
miejscu i nie ma skakania krzyzyk tu, krzyzyk tam. Takie obrazki moge robic
rozmawiajac z kims, ogladajac cos, bo nie musze byc taka skupiona nad
schematem. Dlatego tez "nie potrafie" skonczyc (poki co) mojego pierwszego
haftu, bo zostala mi glowa kotka, gdzie sa rozrzucone krzyzyki. Za to
krzyzykuje proste elementy w kolejnych wzorach, ktore biore na tapete.
Ilona

1. Data: 2002-04-17 16:28:17

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy tych zwierzatkach,. Na pierwszy ogien ida oczywiscie koty, a jeszcze
> przed nimi, jak tylko bede miala czas, biore sie za krowe dla Justynki.

Jest tam jeszcze mnostwo malych kwiatuszkow, w ktorych rozklad krzyzykow
jest "widzialny", zrobie je, ale na razie mam straszna qoope :))) roboty
innej, a to dosc pracochlonne, prawda?
Poza tym naprawde musze nauczyc sie tego PCStitcha, bo nie bede wysylala
skanow recznych, nie wypada, jak wy wysylacie takie piekne...

> [...]
jest
> mega mistrzem. Nie wiem czy sie na grupie chwalila tym, co i jak sama

Nie chwalila sie, a czytam grupe od poczatku (prawie). Szkoda!!!! Pochwal
sie!!!

> Wspolnie rozpracujemy caly Internet!!!

Pewno! :)))
A szczegolnie te obrazeczki z motywami z Derwenwater (wygladaja jak obrazek
w obrazku, na zewnatrz w szarych tonacjach, a srodek jest kolorowy - nie
moge ich znalezc) - na te zachorowalam i musze je miec!!!

> sewandso - jaki to adres, bo juz sie gubie?
Adres, ktory podalas jako pierwszy :)))
> A tak poza tym Sikorko, ja jestem Sikorska;)))
Lo Jesoo, odpisuje na Twojego posta juz z pol godziny, bo szukam na sewandso
tych motywow z Derwenwater i do piero teraz to zauwazylam! :)))
Pokrewienstwo nazwisk, czyzby i dusz? :)))
> Ilona
Anka

1. Data: 2002-04-17 17:38:38

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skonczylam jeden i jest na serwerku z data 17.04.2002. Czy bylby ktos
> zainteresowany tego typu wzorkami? Pytam, bo pewnie kilka z nich przerobie

Sciagnelam i niestety, obrazek przerobiony na .pat nie otwiera mi sie...Jpg
normalnie, a wzor niestety:(
To moj PCStitch szwankuje, czy cos nie tak z wzorkiem?

> Ilona
Aga

susanna kwietniowa
szydelkowa ozdoba na okno
passe-partout c.d. oraz obrazki patchworki
kolejny LCD :((
PCF-y ????